8 weken zwanger en stoppen met progynova en utrogestan???

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nala1987, 11 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eefke78

eefke78 Nieuw lid

28 dec 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marcella, dan hou ik me daar aan vast. Ik heb vanmiddag mijn laatste genomen. Had afgelopen zaterdag een positieve test. Ben nu 4 weken en 4 dagen

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik zie dat een hoop dames hebben gereageerd die gewoon utro na een ivf gebruikten. Meestal gaat het vroeg stoppen met de utro idd goed na een gewone ivf. Meestal, want het kapotgeprikte follikel wordt niet altijd een goed werkend geel lichaam na IVF. Bij IVF waar ik helaas geen TP bij kreeg werd ik na een paar dagen na het stoppen met de medicijnen al ongesteld. Ook mijn donor werd snel ongesteld omdat zij uiteraard ook geen utro ging gebruiken.

TS heeft geen verse ivf gehad of een tp in eigen cyclus maaaaar een tp in een kunstmatige cyclus. Deze dingen worden nu dus door elkaar heen gehaald. In een kunstmatige cyclus loop je het risico dat je bm gaat opruimen na het stoppen als je voor de tien weken stopt. Eerlijk waar, ik heb jaren in de mmm gezeten maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een arts tegen mij zei dat ik in een kunstmatige cyclus zo snel kon stoppen of gelezen dat een arts dat tegen een lotgenoot had gezegd. Eienlijk alle artsen zeggen tot 10 of 12 weken. Ik was zo voorzichtig dat ik geloof ik wel tot 15 weken heb gebruikt ;)

Ik zou het dus ook niet aandurven en als ik nog medicijnen zou hebben zou ik nog ff zo lang mogelijk door gaan.

Deel Deze Pagina