hallo, ik ben vandaag 24 weken zwanger, maar volgens mijn verloskundige ben ik op 14 mei uitgerekend. alleen volgens mijn eigen weken telling ben ik dan 39 weken zwanger. ik zou dus 40 weken zijn op 21 mei. dit klopt dan toch niet? en heeft dat consequenties voor bij het uwv en mijn werk enzo? ik zou dus een week later met verlof eigenlijk moeten gaan... ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. iemand hier ervaring mee of dit ook gehad?
Dat is lastig om zo te zeggen. Wanneer was je laatste menstruatie, hoe lang was je cyclus, was deze regelmatig, weet je wanneer je ovulatie was... Als je iets meer info geeft, kunnen we even meedenken.
Als je nu 24 weken zwanger bent, dan ben je toch ook 14 mei uitgerekend? Tenminste als ik dat even invul op bijv Zwangerschapspagina, dan klopt dat gewoon.
ik reken in mijn agenda per week en dan kom ik een week later uit mijn laatste menstruatie was van 11 augustus tot 17 augustus. en ik had een cyclus van 26 dagen
nou ik snap er niks meer van... ik ga de reken fout denk ik maar gewoon even opzoeken... sorry voor dit onderwerp
Maar met de termijnecho is toch een uitgerekende datum vastgesteld? Als dat 14 mei is, dan klopt het dat je nu 24 weken zwanger bent.
okee er zaten 2 blaadjes in mn agenda aan elkaar waardoor ik dus een week in de telling heb overgeslagen... excuus ! zullen het de hormonen zijn ?
Ik kom uit op 22 mei als uitgerekende datum... Via de zwangerschapscalculator. Wel de duur van hè menstruatie aanpassen naar 26 dagen
Hahaha, foutje moet kunnen. Ik was gister 24 weken en ik ben 13 mei uitgerekend dus het klopt inderdaad.
Haha, die stomme blaadjes ook Heb ik ook wel eens. Maar ik heb de weken alvast vooruit geteld en in m'n agenda geschreven. Hoef je niet steeds te rekenen.
Of je eigen berekening nou wel Of niet klopt... De uitgerekende datum van de vk word altijd aangehouden Dus hoe dan ook ben je 14 mei uitgerekend
Hihi zie net dat je al gezien hebt dat het wel klopt. Ik ben ook 24 weken (bannen loopt iets voor) en ben ook voor 14 mei! We lopen dus precies gelijk