Het leek me tijd voor een luchtig onderwerp Wanneer plopte jullie navel naar buiten? Zit nu op 27 weken en heb het gevoel dat het niet meer lang gaat duren...
Ik ben mijn navel al een tijdje kwijt! Ik had altijd een vrij diepe navel, niets meer van over. Er komt nu iets naar buiten zetten en ik denk ook dat het niet heel lang meer duurt voordat het plopperdeplop tijd is haha. Ik zit nu overigens ook op 27 weken.
Ach, wat een heerlijk onderwerp ben ik gestart. Vind dit echt leuk om te weten!! Haha, plopperdeplop!
Ik word er ook wel aardig melig van. Het houdt je toch bezig op de een of andere manier he, die navel?! Haha
nou ik zit op 28 weken en hij is nog niet echt geplopt (ik had zo beetje een naar binnen liggende navel) kep nog een heeeeeeel klein kuiltje nu...
Echt wel! Ik vind een geplopte navel er ook heel mooi uitzien, haha! Grappig dat we bijna gelijk lopen trouwens!
De mijne is nog niet geplopt! Bij de zwangerschap van mijn oudste is het trouwens helemaal niet gebeurd (tot groot verdriet van mijn man: die verheugde zich er zo op )
Ben als peuter geopereerd aan een geplopte navel (navelbreukje). Hopelijk is hij voor eens en altijd zo goed vastgezet dat hij nu niet meer plopt!
Gelukkig nooit. Iew leek me zo ranzig op de een of andere manier. Ik droomde er zelfs over, dat ik een hele harde plop zou horen. Hij werd gelukkig alleen maar minder diep.
Haha, mijn vriend maakt de hele tijd grapjes over het bijbehorende geluid. Hij hoopt op een harde plop, zoiets als het ontkurken van een fles champagne