Slijmsliert...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joyyke85, 19 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Hallo dames,

Even mijn zorgen met jullie delen, had net bij het afvegen opeens van die dikke slierten doorzichtig slijm. Voor de dames die dit ook hebben, het leek precies op het slijm dat je kunt hebben als je je eisprong krijgt!

Alleen ik ben nu 26 weken zwanger en heb dus geen eisprong. Ik weet dat afscheiding meer kan zijn als je zwanger bent en dit heb ik ook, alleen nooit in deze vaste vorm, geen rekbare slierten...

Iemand ervaring ermee?

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik had dat ook gehad, eigenlijk best vaak.
    Maar het was in ieder geval niet te vergelijken met de slijmprop.
    Dat was echt heel taai. Ik zou me er dus geen zorgen om maken

3. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Oke dankje voor je reactie..

Idd bij mijn zoontje toentertijd was de slijmprop roze achtig en een geheel en dit is wel anders.
    Vond het wel gek zo opeens een andere structuur enz:)

4. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Hier ook hoor en nog steeds trouwens....kan geen kwaad...zie het maar als extra bescherming...dat zei de vk toen tegen me :)

5. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Daar kan ik mee leven:), dankjewel!

6. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Heb dat ook is heel normaal je hebt geen ongesteldheid al die maanden waardoor je wel meer slijm kan verliezen werd mij verteld kan geen kwaad maar een inlegkruisje zou wel kunnen helpen dat je het niet zomaar straks hebt buiten en niet snel kan verschonen van je ondergoed dat had ik in het begin best genant voelden ook ver van orettig dacht dat ik bloed verlies had tot op de wc kwam en zag wat het was..

Vorige zwangerschap geen last van gehad nu wel heel erg altijd inlegkruisjes overal mee

7. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Ja die extra afscheiding is vervelend! Heb het deze keer ook wel erg tegenover toen bij mijn zoontje. Zal idd maar aan de inlegkruisjes moeten maar die zijn ook niet echt goed ivm ademen..

het hoort erbij zullen we maar zeggen;)

8. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik gebruik gewoon een stuk dubbelgevouwen toiletpapier. Veel minder vervelend dan een inlegkruisje

Deel Deze Pagina