7 weken zwanger en seks

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Minous91, 10 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minous91

Minous91 Actief lid

22 nov 2014
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik wil graag weten of er meiden zijn die dit ook (gehad) hebben, want ik vind het erg vervelend.

Een paar dagen voordat ik wist dat ik zwanger was (rond NOD) wilden mijn vriend en ik vrijen, maar dit was voor mij ontzetten pijnlijk. Het leek alsof het helemaal ruw en kapot was van binnen en brandde enorm. We zijn meteen gestopt. Daarna kwam ik erachter dat ik zwanger was en ik dacht dat het misschien daardoor even geïrriteerd was.
    Nu zijn we een poosje verder, maar het is voor mij nog steeds onmogelijk om seks te hebben. Alles zit zeg maar potdicht en het voelt niet prettig. Het klinkt misschien gek, maar wil het toch vragen:)

Hebben meer meiden dit ook gehad? en zoja wanneer werd dit minder?
    Ik wil zo graag weer lekker kunnen vrijen samen, maar durf het niet meer zo goed nu:)

2. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Voor mij totaal niet herkenbaar en ik denk (maar dat is gevoel en nergens op gebaseerd) dat het misschien ook tussen je oren zit. Dat je voorzichtig wilt doen als soort bescherming van de vrucht en daardoor minder opgewonden en vochtig word waardoor vrijen pijnlijk kan worden. Misschien als je het voorspel wat uitbreid en evt glijmiddelen gebruikt dat het alweer wat fijner aanvoelt.

Hier het tegenover gestelde. Sinds ik zwanger ben lijk ik wel nymfomaan door de hormonen. Kan er geen genoeg van krijgen. Bij ons vind mijn man het minder fijn en een beetje spannend allemaal. Daar word ik wel onzeker van want ben een beetje bang dat hij mijn dikker wordende lichaam minder aantrekkelijk begint te vinden. Hij zegt van niet maar.kan me ook voorstellen dat hij me niet wil kwetsen en daarom zegt van niet.

3. Minous91

Minous91 Actief lid

22 nov 2014
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, het is zeker niet dat ik onzeker ben nu of het niet durf. Het is bij mij altijd al wel lastiger geweest om normaal te kunnen vrijen, maar nu dus helemaal. Ik had ook nooit zoveel behoefte, maar mijn libido is nu ook hoger en wil het zo graag:)

Over jouw lichaam:) Ik zou hem maar geloven! Ik weet dat veel mannen het super sexy vinden als hun vrouw of vriendin een zwanger lichaam heeft! Er zijn bij ons veel vrouwen bevallen de laatste tijd en al die mannen vonden hun vrouwen nog sexier;)

4. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik word altijd 'krap' van het zwanger zijn. Dat was 1 van de dingen waaraan ik herkende dat ik weer zwanger was. Probeer glijmiddel zonder enige toevoeging. En als het niet gaat gaat het gewoon niet.

5. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

11 dec 2015
    371
    0
    0
    Ik heb zelf geen last van een krap gevoel, maar kreeg in het begin veel menstruatie achtige krampen na de daad en nu krijg ik er vaak een harde buik van. Is totaal niet schadelijk. Misschien heb je een infectie, daar kan het branderige gevoel van komen. Succes!

6. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Herkenbaar! Toen ik nog niks door had voelde het bij mij ook best pijnlijk, terwijl het dat voorheen nooit deed.

7. Minous91

Minous91 Actief lid

22 nov 2014
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Neej het is geen infectie:) die herken ik wel. En het branden is alleen wanneer hij bij mij naar binnen wil en verder nergens last van.
    vervelend die krampen! Wel fijn dat de harde buiken nu geen kwaad kunnen. Weet ik dat ook alvast haha mocht dat gebeuren

8. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Herkenbaar ik heb dan wel geen seks maar het voelt potdicht daarbeneden ik moet er niet aan denken er wat in te hebben, ik had dit bij mijn 1ste zwangerschap ook, ik denk omdat het daar nu erg doorbloed is het dus strakker/dikker is, seks beleving kan veranderen als je zwanger bent.

Probeer glijmiddel en als dat niet lukt: seks is niet alleen penetratie :D neem er de tijd voor..succes!

9. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    herkenbaar. bij mij is het " superdroog" daar zo 😡 en door de hormonen van mij heeft mn vriend alleen maar zin haha.

10. Melaniemv3

Melaniemv3 Actief lid

12 mei 2012
    226
    0
    16
    Hier ook de eerste paar weken. Het leek als of ik nog nooit kinderen heb gebaard zo strak was het. Nu ben ik 12weken en gaat het wel weer wat beter en doet het minder zeer. Waar het door komt zou ik echt niet weten.

11. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Dat is hier ook helaas aan de orde. Mijn vriend zei altijd nee hoor krijg ik nooit last van. Nou echt wel.
    In het begin van de zwangerschap kwam het bij mij vandaag dat het niet prettig voelde en dit was puur het tegenhouden, door de angst voor het kindje.

12. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Ik herken me een beetje in jou verhaal.. Ik heb een periode gehad waardoor alles pijnlijk was met of zonder glijmiddel zelfs een vinger kwam er niet in. Dit kwam door mijn bekkenbodemspieren die zaten op slot ze waren zo erg gespannen zonder dat ik het wist (zat op een spanning van 12,6) na wat fysiotherapie is het minder geworden nadat ik eindelijk weer zin kreeg was ik weer bang dat het pijn deed. Maar nadat ik ontspande was ging het steeds beter
    Soms heb ik er nog wel last van maar dan zit ik onbewust te stressen of ontspande ik me niet. Misschien dat het bij jou ook de bekkenbodemspieren kan zijn hoop dat het snel over gaat je weer lekker kan genieten van een vrijpartij haha

Deel Deze Pagina