Hallo, Ik zit even ergens mee. Sinds een maand heb ik het idee dat ik zwanger ben. Ik zou nu ongeveer 17,18 of 19 weken zwanger zijn ( werd daarna vrijgezel) ik heb testen gedaan maar die waren negatief. Ik ben in de eerste weken 7 kilo aangekomen maar dat staat nu weer een beetje stil. Me buik groeid pas me broeken bijna niet meer en heb een harde bal in me buik. Met deze klachten ben ik bij de dokter geweest maar die zegt dat ik me geen zorgen moet maken. Vervolgends is er een echo gemaakt. Me moeder was mee en we zijn er beide van overtuigd dat we een baby hebben gezien. Volgends de dokter was er niks te zien in me buik. Ik heb me menstruatie overgeslagen maar werd paar dagen geleden toch ongesteld. Dit stelde vrij weinig voor want heb alleen maar inleg kruisjes gebruikt. Als ik rustig op de bank zit of in me bed lig voel ik ook wat bewegen in me buik. In de eerste weken ben ik ook heel misselijk geweest. Verder heb ik nog steeds de volgende sympthomen: last van me ogen, rug stemmingswisselen en moeie benen. Graag zou ik jullie willen vragen wat ik het beste kan doen en wat jullie vinden. Gr andrea
hallo andrea, wat een lastig verhaal. ik zou geen reden kunnen bedenken waarom een arts jou niet zou vertellen als hij een baby in je buik ziet. De kans dat hij een fout maakt is klein, maar als je daar aan twijfelt kan je een second opinion vragen. je zegt ook dat je testen negatief zijn, dit betekent dat ook dat je geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan hebben, want daarbij zie je altijd een positieve test. Als je toch het gevoel hebt dat je echt zwanger bent zou ik terug gaan naar de huisarts en daar praten over wat te doen. ik kan op deze manier niets voor je betekenen helaas. Groeten evelien