ik weet het gewoon niet meer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anoniempje28, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempje28

27 okt 2011
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff wat van me afschrijven. sinds afgelopen zaterdag test ik licht positief. maar het is als volgt mijn vriend rn ik zijn totaal niet bezig geweest om zwanger te raken dus is het voor mij allemaal maar gissen wanneer ik mijn sprong heb gehad en wanneer ik nu kan.testen. wat ik wel weet is wanneer we gemeenschap gehad hebben dus van wanneer het geweest zou moeten zijn. en heb dus uitgerekend dat ik vandaag 19 dagen geleden gemeenschap heb gehad en warop ik.dus eigenlijk kan testen. gisteren heb ik een bloed test laten doen en die zegt niet zwanger maar ook daar lees ik weer over dat een bloedtest eigenlijk ook pas kan na je eerste dag van je nod nu vanmorgen voor ik naar de huisarts heb gebeld voor de uitslag nog een test gedaan die geeft nu zelfs duidelijker positief. maar wel sinds vanmorgen alleen bij het plassen wat helderrood bloedverlies zonder stolsels en alleen na het plassen dus het loopt er niet uit zeg maar. vandaag is dus wel de dag dat ik ongesteld moet worden. Wat moet ik hier nu mee ik weet het niet ja eigenlijk wel dat is afwachten maar klopt het wat ik heb gelezen over de bloedtest?

2. anoniempje28

27 okt 2011
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand antwoord op mijn vraag over de bloedtest. als het nu namelijk wel zo is dat de bloedtest me voor mijn nod duidelijkheid geeft dan leg ik me er bij neer ook.begrijp ik.het niet goed. het bloedverlies wordt weer minder en is weer minimaal.

3. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Oei ik durf het niet te zeggen.. geen ervaring mee. Ik zou als ik jou was zelf blijven doortesten, om de dag. En als ie positiever word (foto's maken) en daarmee naar de huisarts gaan?

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    #4 merah, 4 apr 2013
    Laatst bewerkt: 4 apr 2013
    Als je 19 dagen geleden gemeenschap hebt gehad en dus toen ook ongeveer je eisprong hebt gehad (dus als je zwanger moet zijn geworden van die keer), dan acht ik de bloedtest zeer betrouwbaar.
    Een bloedtest kan al voor NOD, maar de meeste ziekenhuizen doen dat niet omdat er in de vroege beginfase heel vaak alsnog iets fout gaat..

En... als je urinetest echt (licht) positief was op zaterdag en je zou zwanger zijn, dan had de bloedtest helemaal een postieve uitslag moeten geven. In bloed is een zwangerschap namelijk eerder te detecteren dan in urine.

Maar... je hebt natuurlijk altijd een gevallen úitzondering van de regel'.
    Mogelijk ben je toch minder ver en wordt je urine test toch steeds duidelijker, of mogelijk is het ook bij jou vroeg mis gegaan, of is je urine-test niet betrouwbaar geweest.
    Heb je hier een foto van? Welk merk heb je gebruikt? (Toch geen predictor mag ik hopen?)

Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

5. anoniempje28

27 okt 2011
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. nee van kruitvat 2 voor 5. Ik weet dat rector niet goed bekend staat. ik weet dus niet wanneer ik mijn ei sprong heb gehad dat is dus het vervelende. mijn cyclus is ook heel onregelmatig heb bij mijn laatste menstruatie ook twee weken gevloeid maar ben uitgegaan vanaf het moment dat het begon maar als ik dus later moet gaan rekenen dan zou het dus een week later zijn en zou ik dus vandaag of morgen ongi moeten worden. Erg vermoeiend. doe morgen vroeg de laatste test en dan wacht ik het gewoon nog ff af en dan bel ik de huisarts.

Deel Deze Pagina