Hallo iedereen, Als het goed is ben ik nu 8 weken zwanger. 2 weken terug een inwendige echo gehad en het hartje zien kloppen. Zo'n opluchting! Toch nu wel weer wat onzeker, de weken gaan voorbij en af en toe wacht ik op wat tekens van mijn lichaam zodat ik weet dat ik (nog steeds) zwanger ben... Ik voel me de ene dag misselijker dan de andere. Vermoeidheid is er wel elke dag. In mijn buik voel ik niet zoveel. Af en toe misschien wat lichte krampjes en ik denk dat hij wat boller is. Mijn borsten daarentegen... PFOE! Die zijn heeel gevoelig. 29juli krijg ik de termijn echo. Zijn er meer mensen die weinig merken van zwanger zijn? Dus niet echt kwaaltjes hebben? Groetjes en fijne zwangerschap iedereen!
hoi, Allereerst gefeliciteerd! Ik ben ook ongeveer 8 weken zwanger en vorige week echo gehad met kloppend hartje. Volgende week krijg ik weer een echo. Behalve pijnlijke borsten en soms wat moe heb ik nergens last van. Lekker genieten van je zwangerschap en proberen je niet te veel zorgen te maken zal echt wel goed komen.
Ik ben ook ongeveer 8 weken, heb er ook nog niet heel veel last van gelukkig. Wel af en toe misselijk en heel moe. Uit mijn werk doe ik toch even een dutje haha
Alles wat je beschrijft is precies hoe ik me ook voelde toen ik 8 weken was, en nu ben ik al bijna 23, dus maakt je niet te druk! Gefeliciteerd en geniet ervan!
wauw dames,geniet er maar van!ik heb alles denk ik wat je kan hebben en voel me heel erg beroerd en tel af naar een dag dat ik me iets beter voel en wat beter kan gaan genieten
en ik ben nog steeds niet gerust trouwens die angst hoort er bij vrees ik,zelfs met kwaaltjes. veel geluk jullie! het gaat goed komen
Ik ben 9 weken, heb ook eerste echo gehad deze week. Vooraf had ik me erop ingesteld dat het niet goed zou zijn (heb wat bloedinkjes gehad) en tegen mezelf gezegd: als het nu er goed uit ziet, hou ik op met piekeren en ga ik genieten. Alles goed op echo maar na een paar daagjes komen de twijfels toch weer. Hoor hier op het forum dat dit helaas ook wel beetje erbij hoort. Zelf was ik in het begin heel moe, nu iets minder. Buikpijn maar ja dat kan ook negatief teken zijn. En verder niks.....dat maakt dus die onzekerheid. Ik snap heel goed hoe je voelt. We moeten maar positief denken en er doorheen. Op naar de volgende echo
hallo, ik had bijna nergens last van, niet misseiljk niet moe..eigenlijk niks.. ja heeellll af en toe maagzuur..maar ben nu wel bijna 26 weken zwanger! dus het hebben van vele kwalen zegt niks, denk ik dan maar weer..toen ik ongeveer even ver als jullie was, had ik ook een topic geopend over geen kwalen..iedereen een goeie en mooie zwangerschap!
Ik herken je verhaal, tot nu toe vrijwel geen klachten...gelijk maar afkloppen trouwens. Heel zo nu en dan n weeig gevoel, maar dan stop ik n droge cracker in mn mond en dan is t weer ok. Maar ben dan ook nog maar 5 wk...