gister 2 kloppende hartjes vandaag 1tje kwijt.

Discussie in 'Miskraam' gestart door veronique1985, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veronique1985

veronique1985 Actief lid

29 sep 2008
    183
    0
    16
    hallo allemaal.
    gister mijn 6 weken echo gehad om te kijken of alles goed was ivm mk november.
    zegt ze je krijgt er 2!
    alle 2 de hartjes klopte wij natuurlijk voorzichtig blij.
    kreeg ik vandaag bloed verlies en dacht wat verloren te hebben.
    kreeg meteen een echo en wat ik dacht klopte 1 kloppend hartje.
    dus 1tje verloren.
    moet zaterdag terug voor een echo om te kijken of het nog goed gaat.
    heeft 1 van jullie dit wel eens meegemaakt?
    hoe ging het met het andere kindje heeft die het overleefd ofwerd het uiteindelijk ook een miskraam.
    we kunnen niet alleen maar hopen dat 1tje het overleefd.

2. gimena

gimena Niet meer actief

wow wat heftig :eek:
    ik wens je veel sterkt toe als je iemand nodig heb om te praten !
    je bent van harte welkom!
    liefs gimena xx

3. miesje

miesje Actief lid

20 okt 2006
    114
    0
    0
    belgie, de kempen
    Beste,

Mijn buurvrouw heeft dit ook meegmaakt.
    Ze was ook zwanger van een 2 ling en heeft ook in een vroeg stadium 1 vruchtje verloren.

Met het andere vruchtje is alles goed blijven gaan.
    Ze is bevallen van een gezonde dochter.

Maak je daarom niet teveel zorgen, het wil helemaal niet zeggen dat er met het andere vruchtje ook iets fout zal lopen

Sterkte met het verlies en succes voor een gezonde zwangerschap

groeten miesje

4. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Mijn vriend is het levende bewijs dat er 1 van een tweeling kan misgaan en de ander gezond ter wereld kan komen.

Probeer te relaxen en succes met je echo!

5. samkids

samkids Niet meer actief

Oh Veronique, wat naar. Ik hoop voor jullie dat jullie andere kleintje wel bij jullie mag blijven.

Ik ken iemand die in eerste instantie ook zwanger was van een tweeling, maar eentje was overleden (wanneer precies weet ik niet). Inmiddels heeft ze een gezonde zoon. Het kan dus inderdaad goed gaan. Ik hoop het ook voor jullie.

Sterkte!

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meid,

allereerst heel veel sterkte!

wat klinkt me dat bekend in de oren....

ik heb met 7w+6d een vruchtje verloren, was helemaal in de stress, en heb de dag erna een echo gehad, en daar zagen ze dat het andere vruchtje er nog zat.

ik heb niet zo'n vlekkeloze zwangerschap gehad, ons zoontje heeft een flinke groeiachterstand opgelopen in de zwangerschap, ik heb daardoor vanaf week 25 in het AZM gelegen, en met 32 weken is ons zoontje geboren, was toen flink prematuur en dysmatuur( 1 kilo en 35 cm, bij 32 weken).
    inmiddels hebben we een gezond ventje hier rondlopen van ruim 3 jaar!

mijn buurvrouw in het ziekenhuis is 1 kindje verloren met 18 weken(was er gewoon "uitgevallen", had tijdens het douchen de navelstreng tussen haar benen zitten, en toen is het jongetje geboren) en haar andere zoontje heeft ze voldragen tot, ik meen, 38 weken! dit is nu ook een stoere bent van ruim 3 jaar!

7. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    was ook zwanger van twee heb tot 15/16 weken bloedverlied gehad. 42 weken later een gezonde dochter. Dus meid het kan echt goed gaan hoor.

8. veronique1985

veronique1985 Actief lid

29 sep 2008
    183
    0
    16
    net terug van de echo.
    en alles is goed!
    het hartje klopt heel stevig.
    ze zegt zelf dat het een kleine kans is dat het nog fout gaat.
    het blijft spannend maar we hebben weer goede hoop.

9. samkids

samkids Niet meer actief

Veronique, dat is goed nieuws. Ben blij voor je!
    Hopelijk over een dikke 7 maanden heb jij een gezonde baby in je armen!

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Gelukkig dat het met het ene jkleintje wel zo geod gaat, ik ben heel blij voor je!
    Worden jullie nu extra geod in de gaten gehouden zeker?

11. veronique1985

veronique1985 Actief lid

29 sep 2008
    183
    0
    16
    ja ik moet 18 feb alweer voor een echo dus dat is al over 1 1/2 week.
    wel lekker je leeft er dan toch een beetje naar toe.
    maar het blijft erg spannend

12. remes25

remes25 Actief lid

13 aug 2008
    180
    0
    0
    nagelstyliste en thuiszorg
    ik ben zelf ook van een tweeling maar mijn broer of zusje is ook overleden in de buik in de begin periode.
    Met mij is alles goed verder gegaan tijden de zwangerschap.

Het zijn denk ik nog effe spannende tijden voor jou en je partner

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    gelukkig meis, we gaan uit van een mooi beebje over een dikke 7 maanden....

14. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    wat een goed nieuws...superrrrrr....beebje houdt zich vast heel goed vast....duim mee voor je dat t goed blijft gaan..!

15. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Precies hetzelfde meegemaakt! Vorige week zaterdag miskraam :( Mijn hele wereldje even op zijn kop. Afgelopen vrijdag moest ik voor een echo om te kijken of alles weg was, en toen... Er zit er nog een, met een flink klopend hartje! Mjn vk zei ook dat het risico dat het nu misgaat erg klein is geworden vanwege het kloppend hartje, maar toch blijf ik er wel erg onzeker over en doe ik erg voorzichtig met alles...

Over een week of 2 moet ik ook terugkomen en wordt er weer een echo gemaakt :D
    Wel een super gevoel he!

16. jojojoy

jojojoy Lid

12 jan 2009
    19
    0
    0
    hallo

ik zit je verhaal te lezen en ben blij voor je dat je 2de vruchtje een stevig kloppend hartje heeft,

Hoe is het bij de laatse echo geweest?
    was even benieuwd.

groetjes

17. Annegina

Annegina Nieuw lid

9 feb 2009
    4
    0
    0
    Hoi, ik heb hetzelfde meegemaakt, 7 feb. kreeg ik een miskraam met 8w2d. maar ik bleef ontzettend misselijk, vorige week een echo gehad, bleek er nog 1 te zitten! Hoe gaat het nu met jou? Ik ben echt heel erg onzeker over hoe het nu verder gaat.
    groetjes Annegina

18. veronique1985

veronique1985 Actief lid

29 sep 2008
    183
    0
    16
    hey meiden,
    voor de gene die zich afvroegen hoe het nu gaat.
    het gaat nog steeds super!
    heb wel af en toe nog wat bloedingen maar dat is nog van het andere vruchtje heb bij elkaar geloof ik al 9 echo's gehad.
    moet nu nog 2 weken wachten en dan heb ik mijn 12 weken echo en hoop dat ik dan weer een beetje opgelucht adem kan halen.
    ben toch iedere keer bang als ik naar buiten ga of ik niet weer een bloeding krijg als ik niet thuis ben.
    maar heb goede hoop deze keer heb vorige week woensdag mijn laatste echo gehad en daar was ie heel erg groot op geworden in vergelijking met de echo van de vrijdag er voor.
    dus maar goed duimen dat het deze keer wel goed gaat heb in ieder geval geen aan wijzingen dat het niet goed gaat komen.
    liefs veronique

19. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik heb dit ook gehad! En nu een prachtige gezonde dochter van 3 maanden. Lotte was wel aan de grote kan bij de geboorte. 4600 gram, en dit komt misschien omdat ze voor twee kon eten maar dat is niet helemaal zeker. Maar ik heb liever een groot kind dan een te klein kind dus vond het allemaal prima!

20. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Een vriendin van mij heeft dit ook gehad, 1 vruchtje verloren en nu moeder van een prachtige dochter.

Iemand anders die ik ken heeft dit ook gehad maar dat zagen ze pas nu de geboorte van haar zoon aan de placenta... Die heeft niks gemerkt dus dat ze 1 verloren is, maar aan de placenta konden ze zien dat het een tweeling is geweest...

Deel Deze Pagina