Misschien een hele rare vraag, maar ik ben nu 8 weken zwanger en ik vraag me af waar mijn baarmoeder zich nu bevindt. Ik las ergens dat hij nu nog onder het schaambeen zit, klopt dat?
Volgens mij komt ie met 12 weken boven je schaambeen uit, maar dat zal wel weer per persoon verschillen
Margit 76 , Bij m,n vorige zwangerschap voelde ik m,n BM met ongv. 10 weken een klein stukje boven m,n schaambot uitstekken. (9weken hartje gestopt , BM is 3 1/2 week doorgegroeid omdat ik nog dacht zwanger te zijn) Als je op je rug ligt en zachtjes aftast en zachtjes drukt. Kon duidelijk een hard peertje voelen. Is bij iedereen verschillend ! Maar als je elke week even voelt krijg je het vanzelf in de gaten ! Liefs
Bij een eerste kindje meestal wel. Bij een tweede groeit ie vaak wat sneller. Bij mijn 2e stak ie met 7 weken boven t schaambot uit.
Ik voelde mijn baarmoeder bij mijn eerste zwangerschap met 14 weken. Nu bij mijn 2e zwangerschap voelde ik mijn baarmoeder met 12 weken al boven mijn schaambot. Liefs, misspuma