8 weken zwanger wat voel jij?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wherona, 11 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wherona

    Wherona Fanatiek lid

    11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    wat leuk Han zal ook wel een enorme opluchting zijn denk ik.


    Ik begin steeds zenuwachtiger te worden voor aankomende dinsdag ook omdat ik merk dat mijn "kwaaltjes" wat minder zijn geworden.
    Mijn borsten zijn nog wel gevoelig maar minder dan in het begin, en ook de misselijkheid wordt steeds minder nou had ik hier al niet zo heel erg veel last van. Mijn neus zit wel constant verstopt daarvoor maar voor morgen een afspraak gemaakt bij de huisarts want heb het erg benauwd daardoor en de ene dag wel heel erg moe en de andere dag niets aan de hand.

    Merken jullie dat dan ook dat het wat minder al wordt? hierdoor ga ik me juist zorgen maken. Pffff nog 5 dagen in de spanning zitten hoop zo op goed nieuws. Ow ja en slecht slapen gebeurt hier ook maar weet niet of dat nou door de zwangerschap komt of door mijn neus want die zit snachts helemaal dicht waardoor ik moeilijk kan ademen en een droge mond krijg.
     
  2. han

    han Actief lid

    6 jan 2011
    128
    0
    0

    Hoihoi

    ik herken het wel hoor dat je je nu al steeds beter gaat voelen, ik heb het nu meer met vlagen, maar stukken beter dan 2 weken geleden.

    Ik was echt heel zenuwachtig, maar het is zo mooi om te zien.
    Nog even en dan mag jij ook.
    Genieten he,

    groetjes Han
     
  3. Wherona

    Wherona Fanatiek lid

    11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

    ow gelukkig maar goed om te horen
     
  4. Lily2006

    Lily2006 Actief lid

    14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Bij mij nemen ook sinds deze week de kwaaltjes af (vooral minder pijnlijke borsten).

    Ik heb het wel vreselijk koud en ik slaap enorm slecht. Nu al 2x per nacht eruit om te plassen en vaak 'half' wakker.

    Idd al voor NOD heel bizar dromen, soms ook heel luguber. Dat hoort er echt bij.
     
  5. bellamanuela

    bellamanuela Bekend lid

    8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    heyy dames,,
    ikk ben vrijdag 8 weken..
    eerste weken veel rare dromen, branderige tepels, nu iets minder, vollere borsten, veel plassen, meer eten, humeurig, niet kunnen slapen en soms op de bank al in slaap vallen haha.
    vanmiddag verloskundige bellen..
    succes iedereen met de zwangerschap..
    gr
     
  6. Wherona

    Wherona Fanatiek lid

    11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    gefeliciteerd :D spannend 1e afspraak vk
     
  7. Wherona

    Wherona Fanatiek lid

    11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    gisteren echo gehad en was heel goed te zien ook het hartje enzo super blij vandaag
     
  8. Jolene

    Jolene Actief lid

    10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Leuk, al die mensen die ongeveer even ver zijn!
    Ik was erg misselijk maar heb met net 2 dagen kiplekker gevoeld.
    Vandaag toch weer wat 'weeïg'. En veel last van boeren (klinkt wat vies, maar ja) en maagzuur. Darmen zijn dus druk bezig.

    Haha en herkenbaar wat iedereen hier eerder heeft gezegd. Ook ik val op de bank in slaap. Manlief is er niet zo blij mee, ben niet zo actief. Maar heb een goed excuus, toch?
     
  9. bellamanuela

    bellamanuela Bekend lid

    8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    heyy dames,,
    ik heb dinsdag me eerste echo spannend:D
    vandaag ging het beter moet ik zeggen niet zoveel kwaaltjes al heb ik wel het idee dat witte vloed steeds meer word..
    gr
     
  10. Wherona

    Wherona Fanatiek lid

    11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

    spannend he, ik was echt zo ontzettend zenuwachtig daarvoor.
     
  11. Jolene

    Jolene Actief lid

    10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Ik vind dit keer de echo ook veel spannender!
    Ik heb het 6 april. Ben heel benieuwd...
    Gewoon het beste hopen en vertrouwen...

    Gr van Jo
     
  12. Wherona

    Wherona Fanatiek lid

    11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    mijn borsten zijn niet meer gevoelig alleen zo nu en dan nog mijn tepels vooral onder de douche. En de ene dag meer vermoeid als de andere en af en toe ook een weeig gevoel. Alleen gister en vandaag een beetje last van mijn buik. Voor de rest gaat het allemaal wel zijn gangetje.

    Zijn er nog meer meiden die al hun 1e echo binnenkort krijgen of hebben gehad?
     
  13. Wherona

    Wherona Fanatiek lid

    11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    de vk vroeg ons voor de echo of we een dvd wilden hebben toen zei ja zeker wel als het allemaal goed is, en toen ze het ding erin gooide (kreeg een inwendige) zei ze meteen nou dat wordt een dvd hoor :D
    mijn vriend begreep hem niet meteen maar toen ik begon te janken snapte hij hem hihi.
     

Deel Deze Pagina