Hai meiden, Even een vraagje: vanaf week 6 heb ik steeds meer misselijke vlagen op een dag, niet dat ik moet overgeven (gelukkig) maar 'erg' genoeg om het als vervelend te ervaren. Nu vraag ik me af: zou het nog erger worden of heb ik het geluk dat als het nu zo is, het ook zo blijft of minder wordt? Graag hoor ik jullie ervaringen, nam je misselijkheid nog toe na de 8e week? groetjes, Marit
Het is natuurlijk voor iedereen anders... De een is helemaal niet misselijk terwijl een ander opgenomen moet worden in het ziekenhuis ... Ik ben van week 6 tot week 10 (nu zo heeel af en toe) misselijk geweest en niet zo'n beetje ook bij mij kwam er dan ook weer van alles uit... Bleghh verschrikkelijk .. Ik werd in de 7e week steeds misselijker en ben er gelukkig "wat" vanaf
hey hey, hier ook vanaf week 6 erg misselijk met 3 tot 9 keer braken op een dag :S dit heeft zo een 8 weken ruim aangehouden dag in dag uit overgeven werd erger als ik meer actief werd. nu ben ik sinds 2 weken niet meer gebraakt wel af en toe met vlagen misselijk. suc6 meid groetjes
zit nu in week 13 en missenlijkheid(wat ik de hele dag doorhad in vlagen)is bijna helemaal weg. moeheid is ook ietsje minder geworden. succes en hoop dat t snel weggaat mirell
Bah wat vervelend. Helaas werd het bij mij alleen maar erger. Rond 11 a 12 weken was het zo goed als over. Als het zo erg wordt dat je steeds moet spugen kan de huisarts je wat voorschrijven hoor. Maar rustig aan doen, je misschien ff ziekmelden op het werk en wachten tot het minder wordt is het enige wat je kan doen. Sterkte!