Net zwanger en verlies rozig slijm

Discussion in 'Zwangerschap' started by Meizel, Oct 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meizel

Meizel Actief lid

Apr 26, 2014
    112
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben zo bezorgd! Ik weet sinds 5 dagen dat ik zwanger ben, na 2 eerdere miskramen. Vanmorgen heb ik met afvegen ineens wat roze slijm op wc papier. Schrok me kapot.

Zijn er anderen die hier ervaring mee hebben met een positieve afloop? Denk nu alleen nog maar aan de eerdere miskramen en dat dit dan ook wel fout zal gaan. Terwijl mijn test elke dag super mooi oploopt. Pfff :(

2. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

Jun 28, 2014
    1,887
    1,011
    113
    Female
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik had vanaf week 5/6 tot week 10 dagelijks roze of bruine afscheiding. Ik maakte me ook zoooo veel zorgen maar uiteindelijk bleek er niets aan de hand te zijn, waarschijnlijk innestelingsbloed. Heb je buikkrampen?

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    Ik had het vorige week een beetje en vandaag weer een beetje. Ik probeer me niet teveel zorgen te maken en aangezien ik vandaag vrij ben doe ik lekker rustig aan.
    Bij mij was het vorige week na een drukke dag dat ik wat slijm met een sliertje bloed had en nu weer. Ik las dat het heel goed kan komen door druk van bv niezen oid.
    Probeer rustig aan te doen en zolang het niet meer wordt is het meestal onschuldig.

4. Meizel

Meizel Actief lid

Apr 26, 2014
    112
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb geen buikpijn/krampen, maar voel nu natuurlijk van alles door de stress en zorgen. Ik weet ook dat je er niks aan kan doen en alleen maar kan afwachten... Had behoefte aan wat positieve verhalen :)

5. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

Jun 28, 2014
    1,887
    1,011
    113
    Female
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Krampjes horen er ook bij... Alles groeit en zet uit, daarnaast gaan je darmen door de hormonen rommelen. Ik kreeg met 5+6 een echo omdat ik me zo veel zorgen maakte, een week later weer omdat het een beetje erger was geworden en toen had de frummel een mooie hartslag. De vk zag toen naast het vruchtje een holte met waarschijnlijk bloed, dat is er toen geleidelijk dus uitgekomen de weken daarna, dagelijks! Wat voelde ik me kl*te zeg. Zoveel onzekerheid. Maar zie mijn banner, bijna 28 weken 👍 dus het hoeft niets te zijn.

Share This Page