oh meid Best van je nu ff ziek te melden, gezondheid gaat voor! Hou je ons op de hoogte? Hele dikke knuffel!
Ach lieverd toch, dat van die baarmoedermond voelde ik ook op de een of andere manier. Heel veel sterkte en goed dat je jezelf ziek gemeld hebt. Hopelijk mag je snel een echo laten maken.
Bedankt allemaal. Ik heb net de vk weer gebeld en moet nu afwachten. Er stond al een afspraak gepland voor over 2 weken voor een echo, deze blijft staan. Tot die tijd hopen dat het vanzelf komt.. Ze zei dat ik ervan uit kon gaan dat het foute boel is.
Vind ik ook, waarom zijn sommige vk zo laks en kunnen ze niet even een echo maken? Weet niet of je er zelf behoefte aan hebt, ik had die behoefte wel. Mijn vk wilde geen echo maken vond ook dat ik af moest wachten. Ik kon daarom via een verwijzing diezelfde middag nog terecht in het ziekenhuis voor een echo. Mocht jij dat ook graag willen dan kan het evt. ook via die weg Sterkte!
Precies ja! Ik mocht gelijk gaan Het is inderdaad ook hoe je het zelf wil. De onzekerheid is al zo moordend Veel sterkte alleszins!
Omdat ik nog geen 24 uur geleden nog een echo gehad heb. Denk dat ze me weinig nieuws kan brengen dan ik al weet. Mijn symptomen verdwijnen ook langzaam dus weet niet wat ze voor nu nog moeten onderzoeken. Ze was juist heel lief en zei dat ik altijd mocht bellen als ik nog vragen had. Zou nu ook niet te snel een curretage willen dus afwachten is de enige optie.
Zou nog even terug bellen en vragen of je dan maandag een echo kan krijgen. 2 weken in onzekerheid zitten is ook niks. Dat je symptomen afnemen hoeft niks te betekenen. Die waren bij mij soms dagen weg en dan ineens kwamen ze weer terug.
Ik snap je reactie maar waarvoor? Om alsnog te zien dat het hartje gestopt is met kloppen? Ik kan gewoon met geen mogelijkheid 6 weken en 3 dagen zwanger zijn plus de bloeding en afnemende symptomen, ik voel gewoon dat dit foute boel is. Voel me gewoon niet meer zwanger. En 2 weken zijn lang maar heb niet het gevoel dat het zin heeft om hoop te houden.
Ik kan het me wel voorstellen... Herken het ook wel, het je niet meer zwanger voelen. Ik vond het ook moeilijk om een echo te hebben na die keer met het hevige bloeden. Wilde die beelden ook het liefste niet zien. Zeker de combinatie tussen de echo die je gehad hebt, het wegvallen van bepaalde klachten en de bloeding. Bij mij gaven ze hoop maar mijn gevoel zei dat het niet goed zat en dat bleek 2 dagen later ook. Keer daarna zeiden ze dat ik schoon zou moeten zijn, maar mijn gevoel zei nee en ook dit bleek zo te zijn. Hoe hard het ook is, je verandert niks aan hoe het nu gaat lopen en ik denk niet dat je heel veel meer zekerheid kunt krijgen. Dus als jouw gevoel zegt dat het voor nu even 'goed' is zo en dat je verder af gaat wachten, moet je dat gewoon doen. Zie je het ook zitten om het verder thuis uit te zitten zo als het idd niet goed zit? Trek wel aan de bel als dit je te zwaar word! Ik wil je wel heel veel sterkte wensen, ik weet hoe het is. Hou je haaks!!!
Dankjewel. Ik vind wel fijn om even af te wachten, misschien dat wonderen nog bestaan, al geloof ik het niet zo. Als ik tot aan de echo nog geen miskraam heb gehad en de echo is weer slecht kies ik denk ik voor curretage. Vindt het nu nog te vroeg voor die beslissing. Maandag ga ik weer aan het werk, dat geeft ook weer afleiding. Ik werk aan huis bij een gezin en heb het uitgelegd, ze reageerde heel lief. Heb gelukkig veel steun van de mensen om me heen.
Doe waar jij je goed bij voelt! Ik vond het persoonlijk prettig om mijn gevoel bevestigd te krijgen door een echo om het echt af te sluiten. Te zien dat ik niet meer zwanger was. Heel verdrietig natuurlijk maar ik kon wel verder. Als jij het niet erg vindt om op die echo te wachten moet je dat doen. Veel sterkte!
Wel heel fijn om te horen dat je zoveel steun hebt om je heen, dat is zo enorm belangrijk!!! En weet dat je hier ook altijd van je af mag schrijven; heb zelf gemerkt dat dit wel kan helpen, zeker omdat het net iets andere 'gesprekken' zijn
Shit wat heftig ik weet hoe het voelt helaas! Doe waar jij je goed bij voelt en als je wel een echo wilt zullen ze je door moeten verwijzen hoor! Heel veel sterkte! Xxx