8 wk van de tweede en nu al een buikje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Moesje78, 8 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ik ook niet....;)
    Ken zelfs genoeg mannen die zwangere vrouwen heel mooi en bijzonder vinden. Ondanks de kilo's en het buikje! ;)
    Mijn manneke is ook helemaal opnieuw verliefd als ik zwanger ben en ziet me echt niet als walvis .... ;)

2. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Hoi meiden,

Ik ben nu morgen 6 weken zwanger en ik heb ook al een flinke buik. Bijna iedereen om me heen weet het dan bijna ook. Ze wisten dat we bezig waren met een kindje te maken, dus ja.. opgezette buik en je krijgt de vraag of je zwanger bent.. en natuurlijk ga ik dan niet liegen... Daarbij werk ik in de ouderenzorg en mag ik natuurlijk niet tillen nu, dus ik het wel prettig dat sommige collega's het al weten.

Groetjes Lotte

3. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Hier precies zo. Sta er eigenlijk ook wel van te kijken dat je het zo snel al ziet. Maar de verloskundige zei dat met een tweede je baarmoeder veel sneller omhoog gaat. En ik had natuurlijk nog wel wat babyvet over van onze kleine meid haha.

4. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    ach stiekem is het ook al hardstikke leuk dat het buikje al komt....hihi

5. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Hoi,

Ben nu veertien weken en bij mij is er nog helemaal niets, van de buitenkant zie je sowieso niets ben de slankste namelijk niet.
    Maar als ik voel is er ook nog niets grrrr is ook niet leuk hoor echos waren gelukkig prima anders zou ik me echt zorgen gaan maken.
    Maar als je kijkt naar de plek waar de echo word gemaakt op je buik, net boven je schaambeen is zit het ook nog erg laag. vaak heb je meer buik door verschuiven en het werken van je ingewanden.
    maar ja al met al is het toch wel leuk ok je zwangerschap aan de buitenkant te zien (of te voelen) :cry: .

groetjes Maxi

Deel Deze Pagina