wel of niet help

Discussie in 'Miskraam' gestart door wendyjasper, 29 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyjasper

29 mei 2008
    7
    0
    0
    inspecteur dierenpolitie
    Hallo lieve mensen!

Ik zit echt in een lastige situatie het volgende.....

Vandaag 29 mei 2008 ging ik naar de verloskundige voor mijn eerste intake(spannend)
    Zij vraagt mij daar hoeveel weken ik ben en ik antwoord heel eerlijk dat ik dat niet weet. Mijn laatste menstruatie is geindigd op 25 maart dus zou ik nu rond de negen weken zijn. Zij op haar beurt probeerd een hartje te horen maar hoort helaas niets. dan maar een echo maar ook niets! dan maar een vaginale echo en ja hoor een lege zak mijn wereld stort even in.Zij stuurt me meteen door naar het ziekenhuis met een brief dat ik zwanger was om en nabij de tien weken van een lege zak.
    In het ziekenhuis wordt ik meteen ook aan de vaginale echo gelegd en zij ziet een vrucht van maar 5.5 weken oud in een ietwat grote vruchtzak maar niet veel te groot.
    echter blijft zij vasthouden aan die tien weken die de verloskundige zegt dat ik zwanger ben en vertelt me dat de vrucht in haar ogen dood is maar ze durft het niet zeker te zeggen maar vertelt ze me wel drie keer "ik ga uit van een miskraam dus reken er maar op dat de vrucht al 3.5 weken dood is". maar kom volgende week maar terug is het nog hetzelfde dan zuigen we het wel weg. ik ben nu echt gebroken.
    eenmaal thuis aangekomen kijk ik op intenet op google naar vrouwen die ook 5.5 weken zijn foto's en verhalen, geen van die vrouwen hebben een hart gehoord en de foto's zijn identiek aan wat ik gezien heb op de echo! daarbij komt ook dat ik 1 maand de maand dat ik dacht al zwanger te zijn in het buitenland was, en dus geen test kon doen maar afging op het uitblijven van mijn menstruatie. ik heb pas 28 april mijn eerste positieve test gezien misschien was ik toen pas een week en niet 4 weken.
    ook daarbij ik voel me super ik heb nooit bloed of vocht verloren en heb geen krampen. Ik kan dus niet geloven dat ik mijn kindje verloren heb wat als ik maar gewoon 5.5 weken ben ? een kind van 5 weken beweegt niet en is klein en heeft geen hartslag
    ik hoor wel vaker dat moeders minder lang zwanger zijn dan ze denken en ze gefopt zijn met de menstruatie!
    Ik voel me ook zo zwanger . maar al met al ga ik weer een onzekere week in en voel ik me radeloos!

2. Musje81

Musje81 Lid

24 mei 2008
    7
    0
    0
    Jeetje wat een verhaal en wat moet jij je ellendig voelen :(
    Ik weet ook niet precies wat ik moet zeggen en wat je moet doen maar als ik jou was zou ik de verloskundige of gynacoloog opbellen en je verhaal uitleggen. Zeg dat je er geen lekker gevoel bij hebt.
    Hopelijk zien ze over een weekje als je weer je echo hebt wel een hartje kloppen en is je vruchtje gegroeid. Ik hoop het zo voor je.
    Tot die tijd zal je denk ik in onzekerheid blijven zitten omdat ze nu zo weinig kunnen doen.
    Ik ken dat gevoel want ik wist ook dat er iets mis was, maar het was ook nog te vroeg om te zien of het leefde.

Sterkte meis...ik hoop voor je dat alles goed komt [-o<

Lfs MUS

3. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik denk dat je uit moet gaan van 5,5 week. kan je geen tweede echo aanvragen. porbeer nuchter te blijven meid. succes!

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heb ook al in ons eigen topic gereageerd maar toi toi meid
    liefs miriam

5. bloempje1987

1 mei 2008
    28
    0
    0
    Hilversum
    Ik was niet bewust zwanger geworden. Maar toen ik de eerste echo had was ik pas 5 weken en 5 dagen (dacht zelf iets langer) Maar goed er was natuurlijk geen hartje te zien. Ik moest een week later terug komen en ja hoor een hartje met 6 weken en 5 dagen. Maar ik had een kleine bloeding gehad, dus was bang dat het gestopt was. Ik zat ook een week in spanning, maar bij mij is het toch goed gekomen.

Ik wil je geen valse hoop geven hoor...
    Maar voor de 6 weken zien ze nog geen hartje, dus misschien is het inderdaad gestopt met ontwikkelen maar dat kan je niet zeker weten omdat op zoveel weken nog geen echt leven te ontdekken is....

Hoop voor jou dat alles goed is als je die echo volgende week krijgt.

Sterkte

ohja voel je je trouwens nog zwanger?
    Misselijk, hoofdpijn, rugpijn, moe etc... Want als het vruchtje niet meer leeft neem dat over het algemeen af die klachten.
    Maar dat is niet in alle gevallen zo...dus daar is het niet helemaal aan af te lezen. Maar misschien als je je echt zwanger voelt kan je het een beetje positief bekijken.

6. wendyjasper

29 mei 2008
    7
    0
    0
    inspecteur dierenpolitie
    hallo lieverds

bedankt voor jullie reactie
    ik hoop idd dat het allemaal een vergissing is en dat ik volgenden week gewoon verder kan en ja ik heb idd ook alle syumptonen nog steeds
    zelfs heftiger en ik groei mijn buikhe! een beetje maar mijn borsten verschrikkelijk

thanx

7. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Heel veel sterkte en ik hoop dat alles goed komt! [-o<

8. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Deze vraag is ook bij de Verloskundige gesteld. Dubbel posten is niet toegestaan.

Deze doe ik dicht.

Elvira

Deel Deze Pagina