Hallo, Ik zat net te lezen bij een topic over IVF en IUI en daar las ik dat er verbetering was in zaadkwaliteit van een man en hij dus zink en foliumzuur slikt. Kan iemand mij hier meer over vertellen? Het zaad van mijn man was uitstekend tijdens zaadonderzoek maar ik vind dit toch wel intressant. Liefs, griekie
mijn gyn geloofde niet in foliumzuur voor mannen maar wel in clomid voor mannen! klingman heeft het gebruikt (25mg) kwaliteit schommelde nog steeds, maar meer naar boven nu. echter of dat daardoor kwam, ik weet t niet...
ik heb het laatst ook gehoord in de kauwtabletten van davitamon zit ook zink en foliumzuur, en aangezien ik die zelf al neem heb ik ze hubbie ook gegeven baat het niet dan schaad het niet leek mij op zich was het zaad de laatste keer prima ..
je bedoeld gewoon mutlivitamine ofzo? Is het zo dat ze een bepaalde hoeveelheid foliumzuur en zink zouden moeten binnenkrijgen. En is mijn man zijn zaad bij de test goed was zou het dan ook slechter kunnen worden als er zink en foliumzuur wordt geslikt?
ben je in deze ronde toen je man clomid gebruikte zwanger geraakt? Wat heeft het voor efeect bij mannen dan?
of het helpt weet ik dus helaas niet maar slechter zal het er niet van worden neem ik aan. er zijn mannen genoeg die vitamientjes gebruiken toch ? en ik bedoel inderdaad de gewone multivitamine. daar zit ook zink en foliumzuur in
het stimuleert, net als bij de vrouw, de hypofyse, die daardoor bij de man de zaadproductie zou kunnen verbeteren. klingman is er in sept mee begonnen; na 2 maanden moet je resultaat zien. in nov was het wel beter, maar dat kan echt een momentopname zijn. in dec was het iets minder dan in nov, maar uit dat kwakje hebben we de ICSI gehad. in ons geval maakte het dus eigenlijk niet uit. wegens ICSI.
hey Druif, ja dat is een mooie samenstelling denk ik super dat het voor jullie heeft gewerkt. Ik denk dat iedereen die 'last' heeft van langzame zwemmers dat idd maar gewoon lekker moet doen, want schaden zal het zeker niet! Hier is het hopelijk de komende 7 maanden iig nog niet nodig groetjes