Goedemorgen, Naar aanleiding van een eerder topic van mijzelf, waarin ik iets vroeg over de tekst op een kaartje, ben ik even benieuwd naar jullie mening. Wij verwachten eerdaags onze derde dochter en zijn over een paar weken 12,5 jaar getrouwd. We hebben altijd in gedachten gehad een groot feest te geven. Er is veel gebeurd in al die jaren. We hebben het natuurlijk heel leuk gehad, maar zeker ook niet altijd makkelijk. We hebben echt geknokt voor ons huwelijk. Nu geven wij een kraamborrel en hebben later bedacht dit combineren. Dus niet van 15.00 tot 18.00 uur, maar tot 20.00 uur. Plaatselijk bandje erbij (waar kinderen helemaal fan van zijn) en een walking diner. Wat vinden jullie überhaupt van het vieren van een 12,5 jarig huwelijk? Er werd nl gezegd dat dat tegenwoordig bijna nooit meer wordt gedaan?? En vinden jullie de combinatie raar? Ik ben erg benieuwd. Groetjes An
Ik vind de combi niet raar, wij zijn zelf ook in maart 12,5 jaar getrouwd en gaan er ook wat aan doen hoor, toch juist leuk om het te vieren. Ik kijk niet naar wat er tegenwoordig wel of niet gebeurd, ik kijk naar wat wij leuk vinden en dat doen we. Ik zou het dus rustig doen. kan prima zo samen (vind ik)
Ik vind het zelf ook niet raar hoor en vind het zeker Eem feestje waard, maar gewoon uit nieuwsgierigheid.
Leuk! Maar wanneer wil je het doen. Je moet zelf wel weer fit genoeg zijn om er echt van te kunnen genieten. Veel succes!
Het is inmiddels alweer ruim 4 jaar geleden, maar toen wij 12,5 jaar getrouwd waren hebben we dat ook gevierd. Ik was toen 38 weken zwanger. Als het kort na mijn uitgerekende datum was geweest had het best gekund dat wij het ook gecombineerd hadden. Ik vind het een slimme oplossing. 2 vliegen in 1 klap. Doe lekker wat je zelf leuk vind. Wat maakt het uit wat een ander er van vind? Veel plezier met de voorbereidingen. En succes met de bevalling.
Wij zijn aankomende maart 12,5 jaar getrouwd, precies op de verjaardag van onze meid. Wij gaan het ook vieren, vooral omdat de afgelopen zes jaar nogal heftig waren wat mijn gezondheid betreft en de toekomst onzeker is. We hebben er wel voor gekozen om dit niet op de verjaardag van onze dochter te doen, maar twee weken later. Wij vinden het leuker om het gescheiden te houden. Maar als jullie het tegelijk met het kraamfeest willen, dan kan dat best!
Ik ben 3 feb uitgerekend en het feest staat de 28e gepland. 23 feb 12,5 jaar getrouwd. Ik ben bij mijn andere meiden te vroeg bevallen, maar ik weet dat dat niks zegt. Wel snel weer op de been. Wanneer het anders loopt dat verwacht, kan ik nog schuiven. Overlegd met locatie en band. Wilde het kraamfeest sowieso redelijk snel na de bevalling, omdat ik heb gezien dat er anders nog veel visite thuis komt en dat willen we een beetje voorkomen.
Nee joh, dat is geen rare combinatie! Juist hartstikke leuk Ik hoop dat je een gezellig feest krijgt en dat het gezellig-druk is.
Alvast gefeliciteerd!! Ik snap dat je dat wel weer apart doet. Voor je dochter leuker. Ik denk dat die van ons daar nog niet zoveel van meekrijgt haha.
Wat vinden jullie überhaupt van het vieren van een 12,5 jarig huwelijk? Er werd nl gezegd dat dat tegenwoordig bijna nooit meer wordt gedaan?? En vinden jullie de combinatie raar? Nee! Superleuk idee! Ik denk dat heel veel het niet halen en dat het daarom bijna niet gedaan wordt. Maar ik ken genoeg die het wel vieren hoor, zekere een feestje waard.
Je moet zo veel mogelijk vieren! En helemaal iets als 12,5 jaar getrouwd zijn. Super leuk! Veel plezier alvast
Veel mensen vieren het tegenwoordig niet meer groots om financiële redenen volgens mij. Wij hebben ook afgesproken dat we dan op vakantie gaan ipv een feest. Dat doen we liever van dat geld. Al duurt het nog wel even, misschien dat we onze mening veranderen. Ik vind het echt niet raar hoor. Logisch juist dat jullie het combineren.
Ik zou een 12,5 jarig huwelijk niet vieren, maar dat is iets persoonlijks. Zou het ook niet raar vinden ofzo. De combinatie vind ik wel wat vreemd.
Als jij en je partner het heel graag willen, gewoon doen! Ik zou het zelf ook heel leuk vinden of voor zo'n soortgelijke feestje te worden uitgenodigd.
Draai het anders om.. Vier jullie 12,5 jarig huwelijk en vermeld op de kaart dat jullie dit feest ook gebruiken om jullie dochter aan hun te showen?
In tegenstelling tot bovenstaande reacties vind ik het wel 'raar'. Nou ja, niet raar, maar de aandacht voor jullie nieuwe baby is heel speciaal en bijzonder, geef het een eigen gelegenheid. (zoals de ander kindjes misschien ook hebben gehad) Jullie huwelijk is ook heel bijzonder en verdient ook een eigen gelegenheid. (ik kan natuurlijk niet in jullie knip kijken) Daarnaast vind ik een kraamfeest ook een heel ander type feest als een huwelijksfeest waarbij je inderdaad danst op muziek en het wellicht allemaal wat uitbundiger is. En voor een huwelijksfeestje zou ik zelf ook helemaal fit willen zijn, dat is ook weer anders dan een aantal weken na de bevalling.
Ik vind het leuk! Vind ook dat de combinatie prima kan. Gewoon een gezellige middag/avond om fijne gebeurtenissen te vieren. Ik zie het probleem niet
Ik weet niet of ik het zelf zou combineren, maar dat je 12,5 viert vind ik heel normaal. Hebben wij ook gedaan, paar jaar terug.