Vind de term 'diepgravend onderzoek' in het artikel niet zo gepast. Misschien zijn het vrouwen die tijdens de bevalling zijn overleden.
Kinderen uit zonde zijn zondige kinderen. Des duivels. etc. (niet mijn mening!! Mening van die nonnen waarschijnlijk) Ziek inderdaad maar volgens mij zagen ze het zo. Verder wordt ik er heel verdrietig van. Bahhhh....
Grote kans dat een deel van die nonnen nog leeft. Ik zeg: schijt aan leeftijd en mentale of fysieke toestand, maar gewoon berechten en straffen!
Zoals ik het gelezen heb zijn de lijkjes van de kindjes die gestorven zijn aan kinderziektes. En ze waren verwaarloosd en ondervoed. Mijn nichtje komt uit een kindertehuis. Ze was 4 toen zij naar Nederland toe kwam, en ze zag eruit alsof ze nog geen 2 jaar oud was. Ze zat daar de helft van de dag op het potje en de andere helft van de dag lag/ zat ze in haar bedje. Er was geen tijd en geld om meer aandacht te geven. Zo vreselijk!!! Zij is inmiddels volwassen.
en dan zijn er zoveel mensen die willen adopteren,maar dat gaat allemaal maar moeilijk moeilijk. ik ken een stel die zijn al jaaaaaaaren bezig. als ze dat nou eens iets gingen versoepelen.....
Nou idd! dat blijft toch altijd erg lastig, terwijl er zoveel mensen zijn die zo'n kindje met liefde willen grootbrengen..