Ik ben van '85 en ik heb die sokken ook aangehad. Vreselijk hahaha. Ze hebben ze nu nog bij de zeeman. Mijn dochter krijgt die echt niet aan haha
Ik ben van '87, dus herinner me vooral de jaren '90. Ik weet nog wel dat we af en toe met mijn zus naar het ziekenhuis moesten, van de kinderarts (tevens onze buurman) kregen we dan allebei een lolly. Haha dat zou nu echt ondenkbaar zijn.
Haha heerlijk die foto's. Ik ben van '95 dus ken niet alles maar vooral die postbank en koekjes, leuk om te zien
De likkoekjes hahahhaha de hema verkoopt ze nog en ze en lijven lekker. Mijn kinderen vinden ze ook echt lekker
Hahahahahhaa ik ben ook van '85. Ja joh het heeft de zeeman die dingen nog?? Ben nu toch in de stad ik moet even voor de gein gaan kijken. Als mijn dochter ze ziet zal ze er juist verliefd op zijn. Ullghhh
Dat vind ik dabmn wel weer leuk om te lezen. Van sommigr had ik de moeder al kunnen zijn. Mijn nichtjr is van 94. Dat is wel grappig gewoon een hele andere generatie haha. Ik ben van midden 70. 74. Ik was super blij met mijn langspeelplaten van pipi met Philips boxjes of onze eerste videorecorder dat was het in mijn jeugd cassettebandjes walkman. Flippos nooit gespaard of wat was toen al (volwassen) Geef mij maar madonna m j beat it. Live 8.
Of je had ook van die glimmende housepakken. ik heb er nog een foto van toen ik 6 werd volgens mij. Zal het eens opzoeken
Zijn de FURBIES al genoemd?! Ik ben uit '91 en weet nog wat dat ik dat ding moest hebben!! Kreeg het niet van m'n ouders haha snap ik wel achteraf hahaha ding blijft herrie maken. Maar deed er alles voor op de kermis bij de grijp machines haha
Slimy http://www.kaleidoshop.de/produktkatalog/produktgrafiken/slimy-original-slimy.jpg Klappertjes pistolen en skelters
Oh geweldig topic! Idd dino babies, dommel, boes Smurfensnot tamagochi (?), furby, flippo's, knikkeren, zon fiets zonder stuur! Touwtje springen Later de nikies, de 'aussies' (trainingspakken) en de bomberjacks Heerlijke tijd!