80's & 90's kids

Discussie in 'De lounge' gestart door lellebel2, 4 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Diddl
    En alle kleurige/geurige/fleurige pennen met veertjes, kleurtjes, glitters en poespas!

2. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Oh ja! Die haalde ik eerst in Duitsland, maar 2 jaar later waaide het ook naar Nederland over :)

3. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Wat leuk zeg! Ik ben van '91 en herken ook wel veel dingen. Net noemde iemand de boomhut. Kwam me heel bekend voor, maar kon 't niet voor me halen, maar even op youtube gekeken en inderdaad, heb ik ook onwijs veel naar gekeken!
    Sommige dingen zijn inderdaad zo jammer dat je eigen kinderen die niet meer mee zullen maken.

4. veense

veense Niet meer actief

Floppers!

5. Islah

Islah Niet meer actief

He dat was toch die van 7up? Ik lust(te) geen prik, maar ze hadden er wel ijsjes van die erg lekker waren.

6. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Haha leuk topic dit!!
    Ik herinner me ook nog zo'n slijmerige plakhand die je tegen de muur aangooide.

Een ring met een grote snoepdiamant erboven op en van die ronde snoepschijfjes van eetpapier met zoet poeder erin, je had ze ook in salmiak.

Ook had ik als kind van die gekleurde leggings aan ook hadden we zo'n enorme kuif haha en ergens in de 2e klas waren geblokte tuinbroeken nog helemaal in. Kan me ook nog herinneren dat we van die korte topjes aanhadden, soms een cavello eronder en haar strak achterover!

Ik ben van 84 btw en herinner me nog veel van alles wat jullie noemen :D!

7. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Ja van 7up. It's cool to be clear! Ik had er zelfs t shirts en schoenen van :D

8. fanona

fanona Bekend lid

9 dec 2014
    892
    336
    63
    Megafestatie, wilde er zó graag een keer naar toe, nooit van gekomen helaas. BreakOut en Hitkrant, bewaarde echt elke blad, maar tijdens de laatste verhuizing toch maar alles weggegooid. Broeken met uitlopende pijp en dan die torenhoge zool schoenen met een korte,dikke jas...op school liep er iedereen hetzelfde bij,haha. GRote glazen ringen met iets van een bloemetje erin en de eerste mobieltjes, nokia was net zo populair als iPhone nu en je was heel stoer als je er een had (je kon er zelfs snake op spelen!))) Meesten hadden van die blauwe Erikson mobieltjes met een klepje.

9. Islah

Islah Niet meer actief

Die bestaan nog (of weer?), mijn dochter kreeg er laatst een van iemand. Snel weggemoffeld en weggegooid dat ding.

10. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Die vuurballen waren eigenlijk gewoon te vies voor woorden.

11. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Ja vies ding eigenlijk alles blijft er aanzitten natuurlijk! Haha zou ik ook doen snel wegmoffelen voordat ze de hele tijd alles van de kast afslaan etc

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Onze oudste heeft mijn walkman en luistert dan naar 'alleen op de wereld' wat ik luisterde toen ik ongeveer 8 was :)

13. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Nog even verder gegoogled, het is een plopper. Bijna goed ;)

14. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Smurfensnot

En mijn moeder vroeg zich steeds af waarom de shampoo zo snel op was :D

15. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    Ik kom uit '80, maar wat ik mij nog heel goed kan herinneren is het vara's kindermenu. Dit was er altijd wanneer ik naar zwemles moest. Ik stond er dan ook op dat mijn vader de video instelde om het op te nemen.
    Verder keken wij wij veel dj cat show met linda de mol.
    Punica was ons lievelingsdrankje.
    Verder speelde wij altijd buiten met een lolobal en later op de max skatebike.
    Mijn zusje en ik spaarde ook van alles wat er maar te sparen viel.
    Flippo's, speentjes,die lelijke stickers ik weet niet eens mee hoe ze heten
    Het was een leuke tijd

16. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Nu zit ik met het liedje van Dinobaby's in mn kop :)

Ik heb eens een oproepje geplaatst voor een penvriendin in de Tina. Op een dag kwam ik thuis uit school en kreeg letterlijk de deur niet open, zoveel brieven!!! Als dat niet typisch '90 is ;)

17. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.983
    1.320
    113
    Vrouw
    Ik ben van 1990!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,5 KB
      Weergaven:
      1
  18. Pera

Pera Actief lid

4 dec 2015
    351
    27
    28
    NULL
    NULL
    Ja! Wat vond ik dat altijd spannend zeg net als Vrouwenvleugel. Honeymoon quiz ( volgens mij heette het zo) ook vaak naar gekeken en uren ( voor mijn gevoel) naar Pippi Langkous. In de ochtend barbapapa en Niels Hogerson. Leuke tijden waren dat.

19. Islah

Islah Niet meer actief

Oh zo'n rugzak had ik ook, in het blauw!
    Ook een opblaasbare stoel haha.

20. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.983
    1.320
    113
    Vrouw
    Ja ik ook een stoel en een poef/tafeltje :p

Deel Deze Pagina