Wat leuk zeg! Ik ben van '91 en herken ook wel veel dingen. Net noemde iemand de boomhut. Kwam me heel bekend voor, maar kon 't niet voor me halen, maar even op youtube gekeken en inderdaad, heb ik ook onwijs veel naar gekeken! Sommige dingen zijn inderdaad zo jammer dat je eigen kinderen die niet meer mee zullen maken.
He dat was toch die van 7up? Ik lust(te) geen prik, maar ze hadden er wel ijsjes van die erg lekker waren.
Haha leuk topic dit!! Ik herinner me ook nog zo'n slijmerige plakhand die je tegen de muur aangooide. Een ring met een grote snoepdiamant erboven op en van die ronde snoepschijfjes van eetpapier met zoet poeder erin, je had ze ook in salmiak. Ook had ik als kind van die gekleurde leggings aan ook hadden we zo'n enorme kuif haha en ergens in de 2e klas waren geblokte tuinbroeken nog helemaal in. Kan me ook nog herinneren dat we van die korte topjes aanhadden, soms een cavello eronder en haar strak achterover! Ik ben van 84 btw en herinner me nog veel van alles wat jullie noemen !
Megafestatie, wilde er zó graag een keer naar toe, nooit van gekomen helaas. BreakOut en Hitkrant, bewaarde echt elke blad, maar tijdens de laatste verhuizing toch maar alles weggegooid. Broeken met uitlopende pijp en dan die torenhoge zool schoenen met een korte,dikke jas...op school liep er iedereen hetzelfde bij,haha. GRote glazen ringen met iets van een bloemetje erin en de eerste mobieltjes, nokia was net zo populair als iPhone nu en je was heel stoer als je er een had (je kon er zelfs snake op spelen!))) Meesten hadden van die blauwe Erikson mobieltjes met een klepje.
Die bestaan nog (of weer?), mijn dochter kreeg er laatst een van iemand. Snel weggemoffeld en weggegooid dat ding.
Ja vies ding eigenlijk alles blijft er aanzitten natuurlijk! Haha zou ik ook doen snel wegmoffelen voordat ze de hele tijd alles van de kast afslaan etc
Onze oudste heeft mijn walkman en luistert dan naar 'alleen op de wereld' wat ik luisterde toen ik ongeveer 8 was
Ik kom uit '80, maar wat ik mij nog heel goed kan herinneren is het vara's kindermenu. Dit was er altijd wanneer ik naar zwemles moest. Ik stond er dan ook op dat mijn vader de video instelde om het op te nemen. Verder keken wij wij veel dj cat show met linda de mol. Punica was ons lievelingsdrankje. Verder speelde wij altijd buiten met een lolobal en later op de max skatebike. Mijn zusje en ik spaarde ook van alles wat er maar te sparen viel. Flippo's, speentjes,die lelijke stickers ik weet niet eens mee hoe ze heten Het was een leuke tijd
Nu zit ik met het liedje van Dinobaby's in mn kop Ik heb eens een oproepje geplaatst voor een penvriendin in de Tina. Op een dag kwam ik thuis uit school en kreeg letterlijk de deur niet open, zoveel brieven!!! Als dat niet typisch '90 is
Ja! Wat vond ik dat altijd spannend zeg net als Vrouwenvleugel. Honeymoon quiz ( volgens mij heette het zo) ook vaak naar gekeken en uren ( voor mijn gevoel) naar Pippi Langkous. In de ochtend barbapapa en Niels Hogerson. Leuke tijden waren dat.