Achterwerk (achter op de gids) waar alle jongeren hun vragen en problemen naartoe stuurden. Goeie oude tijd toen er nog geen ,of niet veel, internet was.
Ik mik Loreland met (karbonkel) griezel hahaha... Van die roze met witte platte snoepjes (foto) Mini playbackshow Stoepkrijt en dan die blokken met cijfers tekenen om te hinkelen
Wat een feest der herkenning. Dacht ook nog aan de troeliewoelies (snugglebumms), de kuifstaartjes en de poppels!
Benjamin ben, dat mannetje met rood haar. Cees en co Zonnetje in huis Pac man teteris spice girl laarzen Foto toestel met plaatjes haha...
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen maar dit vond ik een geweldig ding. Ook vond ik elastieken geweldig. Dat heb ik veel gedaan. Erin, erop, eruit en weet ik veel wat.
Dank je, nu heb ik het liedje van Benjamin Ben in mijn hoofd...keken mijn broertje en zusje altijd naar. Zo'n viewmaster hebben onze kinderen ook, in de VS worden nog heel veel schijfjes verkocht, we hebben een behoorlijke collectie inmiddels.
Oh ja dit ding! Geen idee hoe het heette. Heb daar veel tijd mee doorgebracht. En skippyballen natuurlijk.
Naast de speentjes, trollen en plateauzolen: Stickeralbums van barbie.. en mijn broer had voetbal geloof ik. En dan kon je bij de Bart Smit of Intertoys van die pakketjes kopen waar 10 stickers in zaten. En uren lang na schooltijd ruilen op het schoolplein... En je eigen kleding ontwerpen.. modewijzer heette dat spel geloof ik
Mijn kinderen spelen daar ook nog mee! En die van Betsy!! Dat rechter plaatje! Was ik al helemaal vergeten maar had ik inderdaad ook. Fantastisch 😍