Haha ik ik ben 1990 en ik weet nog goed dat we op de basisschool les kregen in hoe je een bestandje op je floppydisk (diskette) moest opslaan
Dat doet mij dan weer denken aan het spelletje Floppie Oh en, Freddi Fish, Pajama Sam, Putt Putt, Robbie Konijn.. Die spelletjes speelt (of speelde) mijn zoon nu ook weer
De animal crackers met het hele gezin kijken en de mini playbackshow natuurlijk! Ik was fan van Beverly Hills 90210! Als jonge tiener s avonds stiekem vrijen enzo met Niels op radio 538 luisteren Maple town, vond ik als klein meisje, zoooo leuk! En Joop de wolf vond ik heel spannend! Vrouwtje theelepel en Niels holgerzon natuurlijk! Ik had een lolo bal en popples. Ik heb zo'n top jeugd gehad! Dat gun ik mijn zoontje ook zo! Ik leefde buiten als kind! Ik hoop dat hij ook lekker buiten leert spelen en niet zo game verslaafd wordt
Hahahahahahahaha leuk altijd die logica van kindjes. Wil die boekjes ook weer! Heette dat poppetje uit dat herfstboekje geen Pim? Dat boekje is me t meest bijgebleven! Ga op marktplaats speuren voor zulke boekjes! Leuk voor m'n kindjes.
een skatebike!https://p2.liveauctioneers.com/1122/21257/7272690_1_l.jpg Het was even oefenen maar daarna fietste ik er vrijwel iedere dag op!