PEACEHAVEN - Een 33-jarige vrouw uit het Engelse Peacehaven is er na achttien miskramen in geslaagd een kind op de wereld te zetten. Angie Baker probeerde al sinds haar twintigste een kind te krijgen en is dertien jaar later de troste moeder van dochter Raiya. Baker had inmiddels al meermaals met haar levenspartner gesproken over adoptie totdat een vriend haar wees op een artikel in een krant. Daarin claimde een dokter dat hij een baanbrekende behandeling uitvoerde die vrouwen zoals Baker kon helpen. Dr Hassan Shehata nam de onfortuinlijke vrouw in behandeling en zorgde er uiteindelijk voor dat ze op 9 december 2009 een kind op de wereld zette. Shehata sprak van een zeldzame situatie. Je hebt meer kans op het winnen van de loterij dan op het krijgen van achttien miskramen, zo zei hij tegenover Sky News.
Dat is weleens op tv geweest toch? Nou dan heb ik bijna de halve loterij gewonnen en die heb ik ook nog nooit gezien. Volgens mij is het makkelijker zoveel mk-en te krijgen dan een loterij te winnen.
ik ben ook wel benieuwd naar wat voor behandeling dat was. Iig fijn voor die vrouw dat ze nu eindelijk een kindje heeft
Jeetje zeg.. 18 miskramen.. weet niet of ik zoiets aan zou kunnen... Wel fijn dat het nu eindelijk gelukt is!
The Miscarriage Clinic - Causes hier kun je lezen wat de dr doet ....wel interessant toch ...was ook nieuwsgierig geworden lol
Altijd goed zulke verhalen te lezen het geeft mij met 9miskramen weer wat hoop dat het toch mogelijk is en dat de aanhouder kan winnen
Ik kan helaas niets vinden over die vrouw van 18 mk-en. Zou daar graag meer van willen weten. Toch... geloof ik nooit zo in die behandelingen. Er is nog zoveel wat wij niet weten over mk-en. Maar neemt niet weg dat zij supergelukkig zijn. Hoe het kindje ook is blijven plakken.