86jaar ouder!!

Discussie in 'De lounge' gestart door anniek, 22 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Me vriend roept net naar boven dat er op de tv {duitser}
    was dat er een man is die een kind van 6 heeft en 82 jaar ouder is dan zijn kind. Dus met andere woorden! die man is 88!!!!!!

Hoe bedoel je oud???

2. sim

sim Niet meer actief

nou ik oordeel niet snel, maar er zijn grensen! dan weet je bij voorbaat al dat je heel veel van je kind gaat missen later en ik denk ook dat je je kind er behoorlijk mee tekort doet met zo'n leeftijdsverschil!

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik denk dat het kind heel wat mist bij zijn vader. Hij zal niet opgroeien met hen of alleen maar zorgen maken over zijn (o)pa.
    Ik vind dat het niet kan en dat je als man en vrouw zeinde duidelijk een limiet moet stellen.

4. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    He dat vind ik zielig voor het kind... want waarschijnlijk zal het zijn vader niet zolang bij zich hebben. Hopelijk is die man nog een beetje vitaal, dat hij de tijd díe hij met zijn kind heeft een beetje leuk kan maken.

Groetjes, Wendy

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    nou vitaal was hij blijkbaar wel.. als hij nog kindjes kan maken ( hahaha)..

maar goed, er zijn ook vaders die zomaar overlijden( en nog jong zijn) en vaders die zomaar weggaan... met een andere vrouw ervandoorgaan..
    das allemaal erg... dat neemt natuurlijk niet weg dat dit erg is... vind het idd zielig voor 't kind...

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Als het kind maar niet teveel op zn vader lijkt, hihi. (rimpels e.d.)

Als dit zo is, zal paps vast wel schatrijk zijn. Dat maakt n hoop goed, denk ik.

7. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Tja, waarschijnlijk had ie een lekker jong mokkeltje aan de haak geslagen. Ze dacht vast: nou ja toe maar... hij zal toch wel geen kindertjes meer produceren.. Haha.. Wel zielig voor dat kindje dat ie z'n vader niet lang zal meemaken, maar met een beetje geluk krijgt ie een leuke erfenis... Nee, flauw, ik vind het ook niet kunnen dit...

8. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Dat je zo oud nog een kind kunt verwekken zeg..... :rolleyes: :rolleyes:

Liefs An ;)

9. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Weet je niet hoe oud de moeder is?
    Tijdje terug las ik over n moeder van 63 die bijna uitgerekent was, de vader was ook zoiets... sommige mensen :rolleyes:

10. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    De vader van Julio Iglesias (gynecoloog) had ook kind verwekt bij zijn jonge vrouw voordat hij overleed. :confused:

11. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ken ook een verhaal over eenv rouw was achter in de 60 die nog een kind kreeg( 68 geloof ik).. ze had al sinds haar 50e geen ongesteldheid meer.. dus ging zo afentoe met haar man, waar ze al lang mee was getrouwd naar bed... onveilig.. ze werd immers niet meer ongesteld... tot ze opeens wat raars in haar buik voelde... de dokters dachten aan " indigestie" ( kan dat in het nederlands??? haha gasophoping in iedergeval) dus doktoren even aan de buik voelen, en die voelde iets vreemds.. en hij dacht aan een tumor in haar buik..
    dus er werd gelijk een echo gemaakt....
    naja... een kindje ze was al zo'n 6 maanden zwanger... hihih !!!! zal DAT ff een shocker zijn geweest ..!!!!!

12. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja dat heeft een vrouwtje bij mn moeder op t werk gehad!
    Die was 48 en al 8 jaar geleden in de overgang gegaan. Bleek ze ineens zwanger.
    Maar ondanks dat ze t erg moeilijk vond heeft ze t toch weg laten halen. Ze vond zich te oud om nog n kindje te krijgen en helemaal op te voeden.
    Vond dr erg sterk om dat zo ff te kunnen beslissen.

13. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    zij kon het nog...
    maar die arme vrouw van achter in de 60 niet meer... die was al te ver heen..!!

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm dat zo'n man nog kinderen kan krijgen is zeer bijzonder!!!

Mijn oma is 86 en moet er toch niet aandenken dat die arme vrouw nu nog kinderen zou moeten baren!

Deel Deze Pagina