Dag meiden, Zoals half Nederland hebben wij ook plannen om er dit Hemelvaartweekend op uit te trekken. We gaan met de caravan naar Schouwen Duiveland, aan zee, met de hele familie (7 plekken op dezelfde camping) , maar de hamvraag is......wat gaat het weer doen? De voorspellingen zijn niet al te best , maar ik ben eigenlijk op zoek naar een site die vrij specifiek en nauwkeurig is qua Zeeuws weer.... Kan iemand me helpen? Alvast bedankt! Sandra
Hoi ik woon op een paar KM van schouwe duiveland en als het door het hele land regent regent het hier vaak niet en als het hier regent in de rest van het land niet haha. Nu schijnt hier door wat druppels heen heerlijk de zon.
Ik kijk altijd op de een duitse site www.wetter.com daar kan je een plaatsnaam invullen en dan krijg je de voorspellingen, werkt dus ook voor nederland.
Tis is hier donker, winderig en regenachtig. En ik zit op walcheren, dus t zal niet veel schelen daar denk ik. Weeronline geeft meestal een goede indicatie van het weer voor de komende dagen.