Hoi meiden, Momenteel bezig met ronde 5, ben nu 9 dpo. Op 5 en 6 dpo een trekkend gevoel onderin mn buik en krampjes. bij wc bezoek steken... op 7dpo was dat over, nog wel een soort beursig gevoel onderin.. Gisteren 8dpo en nergens last van, alleen in de avond steekjes achter mijn linkertepel. Normaal ben ik vanaf mijn ei tot nod met vlagen misselijk door (denk ik) de progesteron, maar dat is dit keer dus niet. Iemand ervaring met dit verloop? Kan 5/6 dpo een innesteling geweest zijn? Natuurlijk is er pas zekerheid als ik test en ik weet dat ik moet wachten tot mijn nod, maar vraag me af of de mogelijkheid er is.
De innesteling vindt ergens tussen 5 en 10 DPO plaats, dus kan prima! Heb er zelf beide keren helemaal niets van gemerkt, maar weet dat er vrouwen zijn die wel wat voelen. Spannend!
Dankjewel voor je reactie! Ben zo benieuwd! Heb het ook steeds koud, koude handen en voeten terwijl ik dikke sokken en pantoffels aanheb...
Bij mijn dochter was de innesteling 9 DPO. Ik heb de innesteling gevoeld met wat krampjes en steekjes in mijn baarmoeder en daardoor ging ik even checken op het toilet waar ik ook wat roze afscheiding had. Toen wist ik vrij zeker dat het raak was. Gewoon zo'n gevoel. 2 dagen daarna had ik al een licht positieve test. Ik had verder toen nog geen zwangerschapsverschijnselen. Die kwamen pas bij 6 weken zwangerschap. Spannend!
Ik voelde ook steeds rond 6 dpo hele felle steekjes achter het schaambeen. Na mn eerste 2 zwangerschappen wist ik de volgende zeker dat ik zwanger was daardoor. Zo typisch. Spannend zeg.
Ik zit nu ook in mijn innesteling periode! Gister dpo 7 rechts in me lies steekjes. Sinds vandaag wat zeurend gevoel met vlagen! Ben zo bang dat het weer mis is... me borsten zijn alleen gevoelig als ik duw aan zijkanten verder niks.
Bij mij voelde ik ook plopjes kriebeltjes iig dingen die k nog niet eerder had gevoeld! Hoop t voor je suc6
Ja slopend!!! Bleh! Kleine tikfout het was Jan 2018 ipv 2017! Donderdag de 11e! Laatste ronde daarna toch maar bezoekje aan t ziekenhuis. Maar ga wel steeds meer denken dat het vals alarm is! Moeilijk om los laten en aan andere dingen denken vind je niet?
@truusjee ❤️❤️❤️ Haha ik had die tikfout niet eens gezien wel dat je vanaf jan 2016 bezig bent... Maar vind het ook lastig loslaten hoor! Lukt deze ronde wel beter dan de vorige, ik voel minder... voel wel dingen zoals ik hierboven beschreef, maar niet misselijk ofzo zoals normaal. Dus niet de hele dag iets dat je eraan herinnert
Sinds deze maand laat ik ook meer los! Afgelopen volop mee bezig geweest! Ook temperaturen. Deze maand niet! Heb ik ook heerlijk van me drankje genoten tijdens kerst en oud&nieuw. Maar nu het dichterbij komt en ik me onderbuik nu ook voel.. word ik wel steeds nerveuzer En eigenlijk kunnen we helemaal er niks doen!! Het is nu toch al bepaald! Moeilijk
We zullen toch moeten wachten... gelukkig hoef jij maar dagje korter te wachten Ik ga voor je duimen!