Ik heb een vraagje. Ik heb ontzettend last van middenpijn en ik heb altijd gedacht dat zodra de middenpijn ophield, ik mijn eisprong heb gehad. Nu lees ik dat je cervixslijm altijd 1 - 3 dagen voor je ovulatie krijgt. Nu heb ik deze cyclus middenpijn gehad. Toen de middenpijn ophield, kreeg ik 1 dag later, dus vandaag, (cervix)slijm. Dit betekent dat ik vruchtbaar ben en mijn ovulatie in 1- 3 dagen zal plaatsvinden. Wie weet nu hoe het zit? Vandaag heb ik het cervix slijm en ik heb eergisteren seks gehad met mijn vriend. Gr. Jaleesa
Ik heb altijd last van ovulatiepijn voordat mijn eisprong plaatsvindt. Meestal een dag vantevoren. Afgelopen ronde was het ook zo. Toen had ik woensdag last van ovulatiepijn en donderdag sprong mijn ei. Dit weet ik zeker, doordat ik temp en dit invul op Fertility Friend. Hoe dat zit met cervixslijm weet ik niet precies. Volgens mij is het zo dat als je rekbaar slijm hebt, je in je vruchtbare dagen zit. Maar ik heb zelf helaas niet zo veel last van cervixslijm, of tenminste, ik merk er niet veel van. Bij mij weet ik het dus door de ovulatiepijn (en door het tempen) wanneer mijn eisprong is. Misschien kun je vandaag voor de zekerheid ook nog even aan de klus?