geen foto van gemaakt omdat je er ook niets op kon zien via camera met gsm' Maar mezelf niets wijsmaken' gewoon lekker afwachten Zat trouwens in een pauzé Na dat we het klussen hadden gemist eisprong gehad op de 1sté En pas geklust op de 2de s'avonds mss kan het wel maar geen idee,
Jane, als de streepjes eerst lichter worden om dan weer donkerder te worden, dan wil dat alleen betekenen dat die eerste streepjes van de Pregnyl zijn. Kruidvattesten zijn erg gevoelig en vertonen heel snel een licht streepje als er HCG is. Een zwangerschapstest kleurt net hetzelfde of het HCG van een zwangerschap komt of van de Pregnyl. Je ziet daar geen verschil in. 8 Dagen na Pregnyl kleurt een gevoelige test als Kruidvat positief door de Pregnyl (ik spreek uit ervaring). Innesteling gebeurt normaal gezien vanaf 5 dagen na ovulatie en soms later, dus het is nog veel te vroeg voor een zwangerschapstest. Pregnyl 5000 blijft volgens mij zelfs langer dan 8 dagen in je lichaam. Je kan eventueel blijven testen om te zien hoe de streepjes evolueren. Als je 12 DPO een positieve test heb, zou ik zeker van een zwangerschap uitgaan. Nu maar hopen dat die testen opnieuw duidelijker worden en dan kunnen we je feliciteren.
Hoi Sarah, Ik had ook pregnyl 10.000 gespoten. was er ook na 8 dagen al uit hoor... teste namelijk altijd na 6 dagen al om te kijken wanneer het er helemaal uit was.. dus hopelijk gewoon zwanger.. Succes!!
Als je zeker weet dat de eisprong op de 1e was en je pas op de 2e 's avonds hebt geklust, dan is de kans op een zwangerschap wel erg klein. Voor de eisprong heb je het niet gedaan? Een eicel is namelijk maar een aantal uur te bevruchten na de eisprong. Maar ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent.
het was ook de 1sté heb ik duidelijk gevoeld We hebben geklust op de 1ste heel laat trouwens denk dat het ver 1u savonds was normaal gezien had ik nu Gewoon deze ronde over geslaan omdat we het klussen toch te laat hadden gedaan & voor de pregnyl helemaal niet geklust was,Maar had nog testers liggen & dan ben ik weer zo in de ban haha kdenk trouwens niet dat ik zwanger ben' want heb de test gisteren opnieuw gedaan & toen was ie plots heel lichter dus Kga gewoon lekker afwachten tot nod
Vind het wel super lief dat jullie mij raadt geven dat kan ik dan alweer mee nemen naar de volgende ronde! xxjés sarah