Hallo dames. Nadat ik 16 oktober en knaller van een ovulatietest had heb ik vandaag op 8dpo een testje gedaan van de action en nu zie ik zelf al een licht rozé streepje naast de controle streep staan. Hopelijk zien jullie het ook na het uploaden. Groetjes stefanie
Op 16 okt je knaller dan aas je ei op 17-18 okt en zit je nu op 6-7 dpo. Ik zie iets vaags maar kweet niet of de actiontest al zo enorm vroeg kan reageren.
Heel in de verte zie ik iets maar lijkt wel grijs.zou een kruidvat 2v5 halen.daar zou zeker wel wat moeten komen staan dan want die zijn veel gevoeliger.succes!
Heb een foto nu hij opgedroogd is. Hopelijk zo wat beter te zien.... In ieder geval heel erg bedankt voor jullie reacties.. Doe dinsdag weer een test... Hopelijk is hij dan mooi opgelopen
Ik zie hem wel! Erg vroeg weliswaar maar er staat een lijntje Jou test is hetzelfde als de mijne met 10 dpo. Ook van de action. Ik zou maandag testen. HCG verdubbeld per 2 dagen. Dan moet maandag al veel duidelijker zijn Succes!
Ook voor jou erg spannend 3muisjes... Hoop dat hij bij jou ook gaat oplopen... Ik ga morgen of dinsdag weer een testje doen, ben zo bang dat hij dan niet opgelopen zal zijn of dat hij zelfs negatief zal zijn...... Ik houd jullie op de hoogte...