Clearblue ovilatie testen blijven knipperen!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door annefleur, 27 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annefleur

annefleur Nieuw lid

30 aug 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi allemaal,
    Even een vraagje..
    We hebben een zoontje van 2 jaar en zijn nu al geruime tijd bezig aan nummer 2 (4 miskramen na zoontje en 3 ervoor) nu word ik dit jaar 40 dus geduld is geen schone zaak meer voor mij ;) dus ik dacht hup een ovulatietest dan maar..
    Die van clearblue gekocht die 4 dagen kan bepalen
    Ben gestart op dag 8 met testen, de eerste dag kreeg ik een rondje en de 9 dagen erna een knipperende smiley... Geen stille smiley die je wel als je ovuleert zou moeten hebben... Heb ik nu die hele eisprong gemist? Verder wel geklust op dag 9,10, 11, 14 en 16 :cool: zou ik een kans hebben of klopt t allemaal niet meer?

Graag een reactie!

2. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Klinkt eerder als een fabrieksfoutje want de smiley hoort niet te knipperen. Ik zou m terugbrengen en een nieuwe test halen. Of gewoon met dipsticks van zwanger & kids testen dat is goedkoper.

3. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Dat zijn de nieuwe testen van cb. :)
    Die knipperen eerst en geven daarna pas een 'vaste' smiley.

Ts, zelf vond ik het altijd erg prettig om goedkope dipsticks te gebruiken (kan dan ook twee keer per dag). Wanneer ik dan dacht dat hij positief was, checkte ik het met een digitale cb (toen nog niet de knippertesten).
    Maar dan zie je wel het streepje langzaam oplopen en is zeker wat goedkoper.

4. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Heb niet het gevoel dat de test die ik heb nou zo oud is (4 maanden ofzo) en daarop knippert het 'test gereed' symbooltje maar niet de smiley. En op de site van clearblue zelf staat het ook zo uitgelegd. Die smiley hoort helemaal niet te knipperen.

5. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
  6. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Ohh bedankt voor de opheldering! Wist echt niet dat er nog een variant bestond.

Nou TS, dan zou ik die 'gewone' digitale clearblue ovulatietest halen en daarnaast hele goedkope gebruiken (bijv. Dipsticks). Dan kun je de aanloop naar je eisprong goedkoop bijhouden en de digitale als een bevestiging gebruiken van een positieve dipstick. Succes!

Deel Deze Pagina