Even update, Net roze verlies en nod eigenlijk pas maandag maar kan weleens dagje schelen en nu met me kwaaltje zal het wel start ongi zijn. In elk geval voor mij geen kruidvat 2v5 meer want waren met het oog zichtbare, wel heel lichte,lijnen binnen tijd. Kan nu wel me kwaal goed behandelen als de crème niet werken wil
Kan ook dat je wel zwanger was, maar het niet is blijven zitten. Advies is niet voor niks op nod te testen . Maar goed, ik hou me er ook miet aan
Ja ga er niet van uit, maar testte alleen ivm medicatie ivm schimmeltje. Normaal eerste test op ze vroegst 2 dagen voor nod
Als je zwanger probeert te worden kun je misschien beter die medicijnen ook laten staan. Ze hebben wel van die eitjes die je ook tijdens een zwangerschap mag gebruiken, uit voorzorg zou je die kunnen aanvragen.
Vandaag met middag urine toch opeens duidelijk roze streep. Na opdrogen druppeltje water er doorheen of niet een indringer was.
Er staat inderdaad een streepje. Maar vind hem voor 7 dagen na je eerste test niet heel duidelijk positief eigenlijk. Voor mijn gevoel zou hij duidelijker moeten zijn nu. Hoop uiteraard dat ik ernaast zit. Heb zelf 5 dagen lang deze streepjes gehad en daarna toch nog een menstruatie gehad 4 dagen na NOD.
Het ziet er niet goed uit.... zal foto's plaatsen als hij wat opgedroogd is. Net zo licht voor gevoel vandaag alleen meer roze. Alleen heb ik ook roze verlies nu.... dus denk einde oefening
Nou hier ia de foto dan. Nu lijkt de ene me toch iets donkerder en dieper roze (in echt beide duidelijk rozig vooral die van vandaag) , maar is miniem verschil in combi met rozeverlies bij afvegen net maakt me niet bepaald positief. Ga van uit dat valse streepjes zijn of niet goed zit.
Duidelijk een tweede streep op alle testen maar lijkt net of je ze dezelfde dag hebt gedaan. Lastig zeg!! Ik denk dat je alleen geduld kunt hebben helaas. Maar het is nog zeker niet gedaan.
Ja idd nu is hij duidelijker geworden na indrogen maar dat zegt helaas niks.... Zaterdag nog naar eens testen als miskraam niet heeft ingezet want heb natuurlijk ook roze/rood met afvegen. Las jou verhaal is ook pittig zeg! Hoe gaat het nu allemaal ?
Ik ben ook nog steeds zwanger dus bloed betekend nog helemaal niks (zeggen ze tegen mij maar lastig te geloven hoor!!) Nog even volhouden!!!
Fijn om te horen Liz. Ja een vriendin van mij had het haar gehele zw.schap maar blijft slecht gevoel geven