Onzeker over test oploop

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mikun, Jul 26, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mikun

Mikun Bekend lid

Aug 25, 2015
    691
    382
    63
    Ik twijfel of het goed gaat met de testen. Op 9 dpo testte ik voor het eerst positief op een hele gevoelige dipstick test.
    De action test lijkt niet echt snel op te lopen. Op 11 dpo voor het eerst met de action gewone heel licht getest, heb hier geen foto samen bij het niet ritje maar wel los.
    Hij is nu wel wat duidelijker dan toen maar wordt nu niet echt donkerder. De Kruidvat testen lopen wel op, maar ik vind de testen, vooral de action licht voor 14 dpo? Morgen is mijn nod. Bij mijn vorige zwangerschap had ik toen wel een knaller.
    De testen van vanochtend zijn ook lichter dan gisteren, maar ik had vannacht heel vaak geplast en mijn urine was ook verdund, dus hopelijk is dat de reden.
    Ik ben ook te vaak aan het testen, maar ik ben gewoon zo onzeker :(
    Zouden jullie willen meekijken?

Sorry dat ze gekanteld zijn, weet niet hoe ik zit moet corrigeren.

Attached Files:

2. JupitR

JupitR VIP lid

May 13, 2020
    6,732
    7,244
    113
    Female
    Ik snap je wel, tussen 13 en 14dpo zit bij action en Kruidvat niet veel verschil en dat wil je natuurlijk wel. Maar je vergelijkt nu denk ik wel natte met droge testen. Heb je van elke test een foto binnen dezelfde tijd en kan je die onder elkaar zetten?

3. Mikun

Mikun Bekend lid

Aug 25, 2015
    691
    382
    63
    Nee helaas niet. Maar de fotos van het rijtje met de onderste van vanochtend zijn na een uur genomen, dus wel droog.

4. JupitR

JupitR VIP lid

May 13, 2020
    6,732
    7,244
    113
    Female
    Ah ok. Nouja, het hoeft natuurlijk nog steeds niets te zeggen. Voor 14dpo vind ik het ook een prima test. Maar ik snap je onzekerheid. Mocht je morgen weer testen, zou je dan wel duidelijk verschil moeten zien met gisteren. Uiteindelijk kan je er linksom of rechtsom niets aan doen, en kan je ook proberen te vertrouwen op je lichaam. Dat als het goed zit, het goed blijft gaan en als het niet goed zit, je lichaam dat herkent.

Mikun likes this.
  5. Mikun

Mikun Bekend lid

Aug 25, 2015
    691
    382
    63
    Je hebt gelijk. Thanks voor je bericht. Ik ben ook te vaak aan het testen, twee keer per dag en zo geef ik het geen tijd om de hcg op te laten lopen. Het beste wat ik kan doen is pas op dinsdag weer testen maar dat hou ik niet vol :confused:

6. JupitR

JupitR VIP lid

May 13, 2020
    6,732
    7,244
    113
    Female
    Ik denk inderdaad dat meer testen juist meer onzeker kan maken. Ik zou in ieder geval bij 1 soort test op 1 tijdstip blijven. Desnoods wel iedere dag, anders heb je de kans dat je alsnog weer in de middag gaat testen en daar heb je ook niets aan. Dus maak een afspraak met jezelf waar je je aan kunt houden!

Mikun likes this.
  7. Mikun

Mikun Bekend lid

Aug 25, 2015
    691
    382
    63
    Ik ga mijn best doen :) Nogmaals bedankt. Ik heb er nog steeds geen goed gevoel erbij maar ik zal gewoon moeten afwachten.

8. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

Apr 14, 2020
    2,453
    1,830
    113

Hier sluit ik me bij aan. Het is lastig in het begin en vooral met alle verschillende testen. Het ziet er wat mij betreft goed uit. Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Mikun likes this.
  9. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    19,845
    18,593
    113
    Female
    Voor nu vind ik ze er goed uitzien! Is altijd een kans dat een test iets minder duidelijk uitslaat of dat je urine minder geconcentreerd is.
    Maar zeker de kv 2v5 vind ik goed opgelopen. Hopelijk blijven ze zo oplopen!
    Gefeliciteerd!

Mikun likes this.
  10. Mikun

Mikun Bekend lid

Aug 25, 2015
    691
    382
    63
    Dank jullie wel voor de lieve en positieve woorden. Doet mij goed. Vanochtend nogmaals getest en ze zijn gelukkig bijna knallers :D
    Ik laat het testen los en heb vanochtend gelijk gebeld voor een eerste afspraak bij de vk.

Attached Files:

Tabbey, Mammavantwee and JupitR like this.

Share This Page