Hoi dames ik weet nu enkele dagen dagen dat ik zwanger ben en morgen is mijn NOD. Nu begreep ik dat HCG om de dag verdubbelt maar bij mij lijkt het wel elke dag. Hoe kan dit?
Omdat hcg verdubbeld per 48 uur, maar loopt elk uur natuurlijk wel op. Als je hcg vandaag 200 is, is hii overmorgen 400, maar morgen al 300, dus zal je morgen een duidelijkere zwangerschapstest hebben dan vandaag en niet perse dus pas overmorgen
Oh dat stelt me toch een beetje gerust, ja dat ik al bang ben op een meerling is omdat ik de dag na me eisprong weer opnieuw een eisprong leek te voelen, weer zo'n trekkerige pijn, maar ws was dit de bevruchting dan ofzo
Mocht er een dubbele eisprong zijn geweest, dan komt die altijd tegelijk en nooit dagen achter elkaar. Gezien jouw pijntjes icm je testen, denk ik zelf dat je eisprong pas na die 2e dag pijntjes is geweest. Heb je toevallig ovu testen gedaan of uitgegaan van je pijntjes om je eisprong te bepalen? Een bevruchting voel je overigens helemaal niks van
Nee mijn temp heb ik bijgehouden. Op vrijdag 18 mei was me temp 36.4 en op zaterdag 19 mei was me temp 36.8 en de zo dag erna voelde ik weer die pijn
Nee kaart heb ik niet meer ben na me positieve test gestopt maar dagen erna was ie 36.8 en 36.9 op 6dpo een dip naar 36.7 en erna steeg ie verder naar 37
Okay, dan zal het kloppen met je temp. Maar een 2e eisprong 2-3 dagen na je eisprong kan niet Ik denk dat je wat last hebt gehad van progesteron
Dan is het gewoon het progesteeon icm het gele lichaam geweest. Geen 2e eisprong en geen reden tot aan te nemen dat je in verwachting kan zijn van een tweeling
Precies zoals @RoGiJuLi zegt. Het misverstand lijkt hier soms te zijn dat mensen denken dat hcg 1 dag stil staat en de volgende dag na exact 48 uur eennl jump maakt oid. Een symptoom van een meerling is vaak een snelle stijging van hcg en dan al voor NOD een knaller. Je testen lopen netjes op maar je heb nog geen knaller op 16 dpo. Dit is een prima test hoor maar geen extreem hoog hcg bij het termijn.
Nee dacht inderdaad dat er pas weer een volgende stijging is na 2 dagen, het heeft me behoorlijk gerust gesteld
Mijn test bij de jongste was voor nod al een knaller. Donkerder dan c streep. En gaf ook op digitaal al 2-3 op 13 dpo en op 17 dpo 3+ Bleek een tweeling te zijn waarvan 1 stopte met groeien rond 9 weken
Ja bij mij is morgen mijn NOD, doe morgen een predictor test omdat die al behoorlijk donker was op 12 dpo. Maar ga er nu ook niet meer vanuit dat het een meerling wordt hoor, was gewoon onwetendheid.
Is jouw lf dan 17 dagen? Omdat morgen je nod is?? Ps... met knaltest op nod wordt hier veelal 14 dpo bedoelt en daar zit jij al over heen