Ik twijfel of ik morgen testen ga kopen. Ik ben niet zeker van mijn eisprong omdat ik het keer wou laten rusten na bijna 2 jaar bezig te zijn. Heb geen symptomen of dergelijke, Zou ik morgen al gaan testen? of zou ik gewoon wachten tot nod. Ik twijfel erg. Wie heeft er wel mooi positief getest op 8/9 dpo?
Ik zou het niet doen. Het gaat je waarschijnlijk alleen maar onzeker maken en gemiddeld is de innesteling rond 8 dpo dus dan kun je überhaupt nog niet positief testen.
Ik testte zelf maar heel licht positief vanaf 11dpo. Uit ondervinding weet ik dat geen enkele test echt gemoedsrust geeft, zeker vòòr NOD, want de dag nadien wil je toch weer testen, positief of negatief of om oploop te zien ja dan nee.. Heb deze zwangerschap (ben nog geen 6 weken) al 11 testen gedaan dus ik kan het zelf ook niet laten hoor
Ik ben zo’n vroege hcg aanmaker .. dat weet ik omdat ik na een van mijn miskramen snel weer zwanger werd en terugkijkend had ik toen te vroeg getest. Obv de echo’s teste ik positief op 7/8 dpo. Een duidelijk licht lijntje zonder twijfel. Op NOD heb ik knalstrepen met clearblue blue 2-3. Er zijn echter genoeg vrouwen die pas rond 10/11 dpo zo’n lijntje krijgen. En tussen 8-14 dpo gaat veel mis, als je het mij vraagt weet je dat liever niet. Ik zou dus wachten tot NOD of hooguit 1 of 2 dagen ervoor.
Ik wel, op het moment dat er een kans was zat ik met de testen te zwaaien Ik heb toen ook vroeg getest.