Zondag avond met action test zeer licht positief getest Maandag ochtend met kruitvad test donkerder positief getest niet knallend Vanmorgen ook nog action test zeer licht De net met predictor early getest die is blank! Ik snap er niets meer van..... Had maandag met huisarts gebeeld dat ik zwanger getest heb en dat ik naar gyn wil dus ga morgen even bij hem langs voor doorverwijzing.... Maar ik twijfel nu heel erg of het überhaupt wel nodig is...
Ik vind ze allemaal positief.. Wat raar dat de predictir niet positief is, maar daar hoor ik ook geen goede verhalen over.. Misschien nog een keer een action test of kruidvat test doen?!
Ik heb een cb liggen met indicator indd maar die doe ik dan wel morgen ochtend... Ben zo bang dat het weggegooid geld is anders...
Ja begrijp ik helemaal hoor, maar als het wel zo is is het ook meteen weer een fijn gevoel. Blijft heel lastig! Sterkte met wachten
Predictor EARLY = bagger. Vrouwen die niet zwanger zijn testen positief en vrouwen die WEL zwanger zijn testen negatief. Aangezien je andere testen positief zijn, denk ik dat je zwanger bent hoor. (Predictor Early schijnt zelfs positief te testen met kraanwater en met mannenurine, dus hij test positief wanneer het niet hoort!).
Ik zou 1 merk nemen en daarmee vergelijken. Het is moeilijk zien of het oploopt als je verschillende merken gebruikt. Ik zou de andere kruidvat 2 voor 5,- morgen ochtend gebruiken en die vergelijken met die van maandag. Dan kan je de cb ook nog even laten liggen voor als ie echt mooi oploopt.
Wat naar die onzekerheid zeg! Ik vind de testen ook positief! En die predictor early is inderdaad ontzettend slecht, dus daar zou ik niet naar kijken. Ik hoop met je mee op een positieve CB morgen ochtend!
Testen zien er wel goed uit.. Ik duim voor je .. Ik zou niet kunnen wachten ☺️ Dus zou een paar uur niet plassen en dan de cb doen.
Ik zou idd ook een cb doen. Ik had een nog lichter streepje en heb toen met de cb met indicator positief getest (1-2)...het kost misschien iets meer maar dan weet je wel waar je aan toe bent.
je hebt ook getest op verschillende tijden. Dat kan er ook mee te maken hebben. Ik teste bijv smorgens licht en savonds donkerder. en idd probeer het bij 1 merk te houden...
Wat naar al die onzekerheid! Op de eerste foto zijn ze duidelijk positief! Ik zou idd bij 1 merk blijven met testen en dan morgenochtend met je eerste plasje nog eens testen. Succes en hopelijk dan een dikke knaller!! Kom je 'm hier wel ff showen dan?
Mooi streepje op de KV en natuurlijk die mooie CB! Gefeliciteerd! (En het zoveelste bewijs dat die predictor early volstrekt waardeloos is )