Haricoverts?

Discussie in 'Voeding' gestart door sunshine1976, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag een baby van 6 maanden ook haricoverts ( van die smalle boontjes zijn dat). Ik kan daar echts nergens iets over vinden. Wel snijbonen, sperciebonen. Zal dat allemaal wel een beetje hetzelfde zijn, maar toch? Ben deze nu voor mijzelf aan het maken maar het is veel te veel.....

En iemand een idee hoe ik een doperwten hapje wat kan opleuken? Ze moet er van kokhalzen, heb ik nog wel zo mijn best gedaan;)
    Heb nu een hapje gemaakt met wortel, doperwt en aardappel, maar nog steeds is het een beetje droog naar mijn idee. Die velletjes van de doperwt maken het wat teveel vezelig denk ik.

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Doperwtjes waren hier een groot succes, die pakten ze erwtje voor erwtje op, lekker 'speeleten'.

Haricots verts zijn gewoon spercieboontjes, kan dus vanaf 6 maanden (net als kouseband).

3. sunshine1976

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    oe dat is inderdaad wel een leuk idee om ze niet geprakt te geven!! Voor de volgende ronde hapjes maken:)
    Dank je voor je reactie!

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    doperwtjes maak ik klaar met aardappels en soms met worteltjes erbij..
    Je giet er gewoon kookvocht bij totdat het lekker smeuig is. Hier heeft ie het altijd lekker gevonden!

5. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Idd. Gewoon niet meer prakken! Véél minder werk en veel leuker! :D

Neem maar eens een kijkje bij de Rapleymama's anders. ;)

6. sunshine1976

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een fantastisch apparaat wat aard.en groente stoomt en tevens kan pureren, dus dat is zo makkelijk, maar ik zal het topic eens lezen van de Rapleymama's ( was ik al mee begonnen, maar dat kost wat tijd...;))

Deel Deze Pagina