Voor ons hoeft het allemaal niet zo merk.. en bij Zeeman e.d. moet je maar net iets leuks scoren.. ook H&M valt smal voor onze beer.. Ik ben op zoek naar leuke kleding voor ons mannetje.. iemand een idee?? Leuke sites etc.. bv Primark prijzen en leuke hippe kleding..
Ik vind de wibra ook wel leuk! En het schijnt dat op MP hele pakketten worden aangeboden. In 1 maat en dan betaal je zo voor 20 stuks kleding, 40 euro ofzo. Prima! Ik heb ook diverse merkjurkjes via MP verkregen. Voor 2 euro per stuk en zo goed als nieuw! En in vele steden zit tegenwoordig een 2e hands winkel en daar hangen ze vast geen rotzooi
* Ter Stal * Next Direct * Kiabi * Hema * Wibra * Zeeman * Jola mode * C&A * H&M * Zara * V&D * Primark * Marktplaats Tweedehands * Kringloop Winkel
Marktplaats!!!! Ik koop er bijna alleen maar. Zl groeit zo snel uit zijn kleren en wat betaal ik nou? 50 voor 80 broekjes, truitjes, schoenen en nog veel meer. En vaak nog merkspul ook... net weer een pakket gekocht
Hema, Ter Stal, Wibra, Prenatal, C&A, V&D H&M smal? Valt toch juist breed? Mijn zoontje is ook fors, wat hem mooi zit zijn shirts van Ter Stal, Frendz (VenD), Prenatal, Name it en H&M. Broeken Just Small en Hema.
Ik vind H&M ook breed. Koop ook regelmatig pakketten via Marktplaats en daar zat ook een leuk vest in van H&M. gister had mn zoon die aan... nou vond hem erin verzuipen. Heel slobberig en niet netjes. Beetje jammer. Maar goed als ik omreken wat t shirt gekost heeft.. (pakket met 200 kledingstukken voor 45 euro ofzo) Nou dan heb ik veel moois. Wat ik niet mooi vond, te klein was of gewoon niet past heb ik weer terug op MP gezet.
Idd marktplaats of via fb. Weet niet welke maat je zoontje zit. Heb van maat 74 en 80 nog veel liggen. 😉
Idd marktplaats!! Ik doe het ook hoor voor mijn zoontje, ze groeien er zo snel uit niet normaal!! Maar ik bekijk echt eerst goed de foto's, want ik heb een hekel aan wijde broeken haha of als het dichtbij is ga ik het ophalen en bekijken Ik koop af en toe wat nieuws, ik vind dat jola leuke kleding heeft, en ook niet zo heel duur!!
Hier ook erg fan van Wibra, haal er regelmatig leuke dingen vandaan! Verder inderdaad H&M, Hema, C&A, Prenatal (hun eigen lijn), Ter Stal ook leuk inderdaad. Marktplaats kijk ik eigenlijk nooit, maar op die manier zal je vast ook aan leuke kleertjes kunnen komen inderdaad!
Op marktplaats neem ik vaak een pakket af. Verder hal ik ook regelmatig hier in de 2de hands winkel. Voor 2 a 3 euro heb je daar een prima spijkerbroek!
Voor mij hoeft t ook niet merk te zijn, maar merkkleding blijft vaak wel langer mooi dan zeeman en wibra enz.. ik koop dus nieuw liever merk in de sale dan nieuwe collectie zeeman. Vaak bij ikenmijnkind.nl of kinderkleding.nl. name it, noppies, tumble&dry, lief!, babyface, benneton.. ook ben ik fan van de kleertjes van de V&D en de hema En heeft Limango regelmatig leuke acties. Ook veel tweedehands via MP of oudere kindjes in de familie. Wat daarvan niet mijn stijl is of niet meer mooi genoeg gaat naar het goede doel.
De eerste 10 maanden fan van de zeeman maar daarna waren de mouwen te smal.de maat is moeilijk nu vind het klein uitvallen. Wibra paste hem niet mooi. Uk draagt nu maat 80 (18 maanden) en de leukste kleding halen we bij de primark 2, of 2.5 tot 5 euro voor een trui. Broeken kopen we in de uitverkoop bij de hema, 5/6 euro.truien ook in de uitverkoop.
Heb er onlangs broeken gekocht in maat 92/98 en t-shirts en truien. De broeken zijn aan de lange kant. Ben wel helemaal weg van de strakke model broeken (slimfit). Even wat omslaan en ze passen, ook al zijn ze te lang. De gewone model broeken vind ik vrij breed. Onze zoon is erg magertjes en dan zitten de strakke modellen beter. De tshirts van 2 euro zijn ook aan de ruime kant en erg dun. De iets duurdere zijn kwalitatief beter. De truien vallen goed in de maat die ik besteld heb, niet te groot en niet te klein. Erg tevreden over.