blink, blink. ik word zo blij van jullie lieve reacties. ik word er helemaal stil van. dank je wel voor je vreugdedans elvira. tips. nou uh benen omhoog, maar dat deed ik al een tijdje. dwz met je knieen naar je neus zeg maar als je op je rug ligt. verder omdat het zo'n tijdje duurde heb ik een maansteen gekocht en heb die trouw gedragen en samen met 1 of 2 tarwekiemcapusles: nooit weg. verder heb ik besloten dat ik tegen een heel goede vriendin ging zeggen, dat we bezig waren. wilden we op zich niet, maar mijn mannetje zei ook al dat dat me juist iets meer rust zou kunnen geven. dat was eigenlijk een impuls om meer vetrouwen te hebben. eerst had ik zo veel voorbeeld in mijn omgeving van vrouwen die super snel zwanger werden en toen het bij ons de ongi steeds maar kwam raakte ik er soms zo moedeloos van. maar zij zei ook dat het best lang duurde bij veel vriendinnen van haar en dat het toch goed gekomen was. dat samen met dames op het forum die ook heel erg twijfelden en toen toch zwanger raakten en in alle eerlijkheid het zonnetje buiten dacht ik we gaan ervoor. oh ook nog een verschil: mannetje deed deze keer ook actief mee met het wat vaker doen. ik hoop dat het voor jou ook snel raak is, elvira. zou zo fijn zijn. dan ga ik een super vruegde dans doen voor jou. en ook voor jou Natas en voor alle anderen. jullie zijn echt heel lief. weet niet hoe ik de afgelopen 9 maanden door was gekomen zonder jullie. dank voor de lieve woorden!
Graag gedaan lieverd! En jij geeft net zo'n lieve woorden hoor!! Thnx voor de tips...heb ik ook wel allemaal gedaan zoiets, maar je hebt me iig wel weer hoop gegeven! We blijven ons best doen Hebben jullie dagelijks of om de dag geklust....daar twijfel ik altijd over in mijn vruchtbare week.... Nou, ja, als we geen zin hebben dan natuurlijk sowoeso niet dagelijks, maar afgelopen maand is ons dat wel gelukt ...helaas alleen zonder resultaat..
dorito meissie!!! wat een fantastisch nieuws! van harte proficitat, ga er maar gauw van genieten!! liefs elfje
Wat een heerlijk nieuws Dorito!! en ja... het heeft even geduurd maar nu echt gaan genieten hoor!! Ik ken het gevoel van een tijdje moeten wachten en negatieve testen maar al te goed. Blijf nog maar lekker op je wolkje dromen van die mooie kleine die volgend jaar in jullie armen mag liggen Karin
dank je wel allemaal voor jullie lieve berichtjes. ik ga er helemaal van stralen! @ elvira: wij hebben het best vak gedaan voor de eisprong. we hielden ons eerst aan om de dag, maar nu dachten we van beetje erbij is nooit weg. het bijzondere is dat ik precies vanaf de eisprong pijnlijke tepels had en 5 dagen erna opgezette borsten dat mijn vriend zei van he ze lijken wel groter (ik had al een paar maanden gevraagd: lijken ze nu niet groter, in de hoop dat het raak was. ha, ha ) verder heb ik nu pas vanaf NOD dat ik geen trek meer heb s ochtends en s middags en s avonds beetje misselijk. maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet erg vind. het is wel dezelfde misselijkheid die ik soms eisprong of innestelingsperiode had. net huisarts gebeld dat ik zwanger ben. is het een gewenste zwangerschap vroeg de assistente. ik wilde het wel van de daken schreeuwen. dat het maar op jullie mag overvliegen. hopelijk is er een hele groep ooievaars aangekomen met de goede eitjes en innesteling.
Joepie Jeeeehhh, van harte gefeliciteerd zeg Dorito! Wat heerlijk om dit te horen van je! En ga maar lekker genieten, te gek!
Oooo, meid: Fantastisch!!! Van HARTE gefeliciteeeeeeerd!!! Wat ontzettend gaaf voor jou en je mannetje!!! Geniet er maar lekker van meis en ik hoop voor je dat je een zalige zwangerschap tegemoed gaat! By the way: Je geeft mij weer een beetje hoop Liefs en een felicitatieknuf!
Van harte!!! Het is je echt gegund. Als je bij de 8ste ronde dan eindelijk bij de test die streep tevoorschijn ziet komen, moet overweldgend zijn. Bij ons was het meteen raak, dus ik ben één van de weinigen die nooit een negatieve test gehad heeft. Toen was ik al ontzettend blij,maar voor jou moet het helemaal een super gevoel zijn. geniet er van en een voorspoedige zwangerschap. Liefs Sämira