Dorito ik zou je wel in de armen willen vliegen maar dan valt m'n laptop op de grond hihi. Ik ben echt superblij voor je je hebt het echt verdiend! Gefeliciteerd en genier er maar lekker van!
Van harte gefeliciteerd meid !! 8dubbel gaan genieten nu !!! Woohowwwwwwwwww !!! Deze berichtjes geven me altijd weer een beetje moed !
Eindelijk meid, heerlijk om te horen dat je nu kan gaan genieten van het groeien van dat kleine leventje. Enne schreeuwen mag best wel hoor/
Super nieuws Dorito!! je hebt het verdient na dat lange wachten! En net als Stientje geven deze berichtjes mij weer goede moed Geniet ervan!
dat voor jullie spijkervrouwtje, anouk, stientje en alle anderen deze ronde ook zo goed mag zijn. en harley voor jou ook. nog een weekje wachten. ik duim voor je. groetjes,
Hihi, dank je meid, maar voor mij zit het er al niet meer in, jammer genoeg. De echte menstruatie is er nog niet, maar die komt er zeker aan (ik zal jullie die smerige details besparen ). Maar jij kan lekker genieten meid! Hopelijk volg ik en de andere dames je zo snel mogelijk!!!
wowww dorito ...kei gaaf (op zun brabants) ...heel hartelijk gefeliciteerd lieverdje ...en nu gaan genieten meid ... dikke knuf asjuh
Lieve meid, Door mijn eigen gedoetje heb ik dit helemaal gemist Ik wil je hiermee toch nog even extra FELICITEREN Ga er lekker van genieten meid! Liefs ELmo