En toen was het ineens zover. Gister is m'n kleine meisje 1 geworden. Nog steeds drinkt ze heerlijk aan de borst. Ik was van plan om maar een half jaar bv te geven. En dan is er nu ineens een heel jaar voorbij. Een jaar waarin ik heel veel geleerd heb. Het was niet altijd even leuk. Zeker niet omdat ze vanaf september op en af ziek is geweest. Hoesten hoesten hoesten. En ik maar denken dat ze door de bv een hele goede weerstand krijgen. Nou niet als ze naar het kdv gaan... Maar toch hebben wij het samen volgehouden. Ja soms voede dat echt zo. Want eerlijk is eerlijk het is soms echt vermoeiend als je voor de zoveelste nacht weer beneden zit met een huilend hoestend kind dat graag wil drinken maar het lukt niet. Maar wanneer ze dan uiteindelijk helemaal moe na een kroep aanval weer in slaap valt aan de borst dacht ik oké hier doe ik het dus ook voor. Natuurlijk ook de ochtenden om fijn samen de dag te beginnen en de avonden als we samen de dag afsluiten. Die momenten zijn echt goud waard. Ik had het niet willen missen. En nu? Nu kan ik het nog niet over m'n hart verkrijgen om te stoppen. Dus we zien wel waar het schip strand. Maar met 1 ding stop ik wel en dat is kolven. Dat zal ik echt niet missen. En Roos ook niet want de fles is toch niet echt haar ding. We zijn saampjes een hecht team en ik ben mega trots dat mijn borstvoedingsavontuur na 1 jaar nog niet voorbij is. Tegen alle a.s. moeders die twijfelen tussen fles of borst kan ik 1 ding zeggen: probeer het! En als het lukt, geniet ervan!
Jeeeh wat fijn! Heerlijk dat jouw ukkepuk groot kon worden op jouw melk Ik herken t niet weten waar t schip strand. Had gedacht met jaar te stoppen maar kreeg t niet over m'n hart. Hij geniet zo en tis gezellig saampjes. T kolven heb ik ook gestopt en dat mis ik niet!!!! Veel plezier nog samen!!
Super! Gefeliciteerd, hier hoop ik het over een maand ook te bereiken Ik herken je verhaal, ik ben ook gestart en kijk wel waar het strand. Het kolven sinds een week of 2 ook gestopt.. Dat mis ik ook echt niet Baby heeft ook bedacht dat bv uit een fles niet meer is waar hij van houdt, dus we gaan echt een nieuwe fase in.
Mooi zeg, gefeliciteerd met Roos! Wat gaat een jaar toch snel he, hier nog een maandje maar al zo groot, nog maar een jaar geleden liep ik nog met een grote toeter haha