Hieperdepiep hoera! 1 jaar aan de borst!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Ger, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ger

Ger Actief lid

3 jan 2014
    246
    0
    0
    En toen was het ineens zover. Gister is m'n kleine meisje 1 geworden. Nog steeds drinkt ze heerlijk aan de borst. Ik was van plan om maar een half jaar bv te geven. En dan is er nu ineens een heel jaar voorbij. Een jaar waarin ik heel veel geleerd heb. Het was niet altijd even leuk. Zeker niet omdat ze vanaf september op en af ziek is geweest. Hoesten hoesten hoesten. En ik maar denken dat ze door de bv een hele goede weerstand krijgen. Nou niet als ze naar het kdv gaan... Maar toch hebben wij het samen volgehouden. Ja soms voede dat echt zo. Want eerlijk is eerlijk het is soms echt vermoeiend als je voor de zoveelste nacht weer beneden zit met een huilend hoestend kind dat graag wil drinken maar het lukt niet. Maar wanneer ze dan uiteindelijk helemaal moe na een kroep aanval weer in slaap valt aan de borst dacht ik oké hier doe ik het dus ook voor. Natuurlijk ook de ochtenden om fijn samen de dag te beginnen en de avonden als we samen de dag afsluiten. Die momenten zijn echt goud waard. Ik had het niet willen missen. En nu? Nu kan ik het nog niet over m'n hart verkrijgen om te stoppen. Dus we zien wel waar het schip strand. Maar met 1 ding stop ik wel en dat is kolven. Dat zal ik echt niet missen. En Roos ook niet want de fles is toch niet echt haar ding. We zijn saampjes een hecht team en ik ben mega trots dat mijn borstvoedingsavontuur na 1 jaar nog niet voorbij is.

Tegen alle a.s. moeders die twijfelen tussen fles of borst kan ik 1 ding zeggen: probeer het! En als het lukt, geniet ervan!

2. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Gefeliciteerd met je kleine meisje.
    Wat een mooie mijlpaal he, om al een jaar te voeden.

3. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Jeeeh wat fijn!
    Heerlijk dat jouw ukkepuk groot kon worden op jouw melk
    Ik herken t niet weten waar t schip strand.
    Had gedacht met jaar te stoppen maar kreeg t niet over m'n hart.
    Hij geniet zo en tis gezellig saampjes.
    T kolven heb ik ook gestopt en dat mis ik niet!!!!

Veel plezier nog samen!!

4. LoveShineALight

LoveShineALight Fanatiek lid

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Super! Gefeliciteerd, hier hoop ik het over een maand ook te bereiken :)

Ik herken je verhaal, ik ben ook gestart en kijk wel waar het strand. Het kolven sinds een week of 2 ook gestopt.. Dat mis ik ook echt niet ;)

Baby heeft ook bedacht dat bv uit een fles niet meer is waar hij van houdt, dus we gaan echt een nieuwe fase in.

5. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Gefeliciteerd !
    Goed hoor een jaar borstvoeding. Hopelijk komen er nog vele knusse momentje.

6. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Gefeliciteerd!!

7. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Knap hoor! gefeliciteerd!

8. nijna

nijna Fanatiek lid

25 nov 2015
    1.365
    85
    48
    Super! Mag je trots op zijn.

9. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Mooi zeg, gefeliciteerd met Roos! :)
    Wat gaat een jaar toch snel he, hier nog een maandje maar al zo groot, nog maar een jaar geleden liep ik nog met een grote toeter haha ;)

Deel Deze Pagina