Hallo iedereen, Wat voelen jullie nu je 8weken ver bent? Maken jullie al plannen of wacht je nog even? liefs x
Wij hadden toen we onze eerste echo hadden gekregen (7 wkn) al wel voorzichtig wat kleertjes gekocht. Na de 12 weken zijn we pas echt gaan shoppen.
Wij hadden een goede echo met 6 weken. En heb de week erna het kamertje al besteld En wat kleine dingetjes gekocht. (was in de aanbieding, krijg hem a.s vrijdag pas binnen hoor)
Na de goede echo met 8 weken hebben wij wat rompertjes gekocht . Na de goede echo met 11 weken hebben wij een box gekocht.. en nu met 13 weken de echo goed was (bij de nekplooimeting) hebben we het kamertje gekocht! Ik kan het niet laten hihi.. Overigens wel via marktplaats beiden hoor.. dus ik kon het niet laten staan voor die prijs ook
bij 8 weken eerste echo gehad alles goed. Ik heb alleen wat rompertjes gekocht verder een doos vol babykleding en speelgoed enz gekregen (allemaal nieuw waren cadeau's ) Zelf wacht ik tot ik ong. 20 weken ben dan ga ik pas eens rondkijken voor kamer, box enz..
Als onze echo goed is met 9 weken dan gaan we ook pas dingetjes aanschaffen. We zitten eerst met onze verhuizing op 1 maart en daarna gaan we ook eens lekker shoppen, meubeltjes kopen etcetera Kan me er nu al op verheugen
ik heb al wel voorzichtig een tut een fles wat rompers badcape en dat soort dingen gekregen owja ik heb ook alvast me wagenbak gekocht die wilde ik graag hebben hoort bij de wandelwagen dus die moest er perse komen als ik de 10e me echo heb en hij is goed ga ik bij babypark me kamertje alvast bestellen
Ik had met acht weken alles al klaar echt alles haha kon gewoon niet wachten iedereen verklaarde me voor gek toen maar nu ben ik 23 weken en geniet van de rust
Ik heb al wat kleinde dingetjes, wat rompertjes, al een speentje, kleertjes maar nog niet echt veel Xx.
Ik heb al veel dingen gekregen echt niet te geloven. Commode als nieuw. Maxi cossi helemaal nieuw. Dit weekend een box halen en wiegje En nog veel meer spullen heb ik al liggen. Krijg ook nog een badje Ja weet het erg vroeg maar echo was goed en 10 janu krijg ik nek plooi als die goed is dan ga ik shoppen... me ouders shoppen nu al... rompertje.. spijkerbroekje met truitjes... enz. Als 10 janu goed ik mag ik mee kinderwagen uitzoeken van me ouders... Kortom voor mij is er weinig te shoppen maar vind nog wel dingen.. hahaha.
Wij hebben zelf een slab gekocht. Verder al veel kleine dingetjes gekregen en alvast wezen funshoppen. Als de 23e de echo goed is gaan we een kamertje bestellen en echt beginnen met het opknappen van de babykamer.
Ik heb nog niks gekocht maar al wel een hoop gekregen van ouders/broers en zussen... Voelt wel raar als je ineens babykleertjes en spulletjes krijgt maar wel erg schattig!
ik heb nog niets gekocht en ook nog niets gekregen. ik vind het zelf best wel vroeg. en ik voel me nog vrij onzeker! of het allemaal wel echt goed gaat enzo.
Ik ga ook nog een tijdje wachten. Bij mijn vorige zwangerschappen kreeg/kocht ik vele kleertjes. Maar die zijn alle twee geëindigd in een miskraam. Het doet vreemd om die kleertjes te zien liggen, want ze doen me telkens denken aan mijn vorige zwangerschappen. Ik ga zeker nog enkele maanden wachten. Als ik het tenminste volhou Het is zo leuk babyshopping!
Ik heb al wel wat gekregen en gekocht gewoon heel neutraal wat lekker schep was afgeprijsd. Verder heb ik nog heel veel van Daan we zijn wel opzoek naar een nieuwe babykamer want Daan is er nog lang niet uit. Maar dat echt kopen doe ik met een week of 15.