Gisteren heb ik eindelijk voor het eerst leven gevoeld en ben zo blij ik ben nu 23 weken en begon al behoorlijk ongerust te worden maar ook vandaag weer duidelijke schopjes wat een heerlijk gevoel! Moest ik echt even kwijt groetjes Jolanda
Leuk he, ik kan er ook geen genoeg van krijgen! heerlijk die schopjes en verschuivingen in je buik, geniet er maar lekker van!
Gefeliciteerd meid! Vanaf nu worden de schopjes en andere bewegingen van je kindje alleen maar duidelijker voelbaar. Die van mij is een echte druktemaker. Groetjes van Belle
wat een mooi gevoel he, schoppen en draaien echt heerlijk! toen ons zoontje geboren was zei ik ook meteen.. oh dat ga ik zoooo erg missen! gelukkig over een aantal wk mag ik het ook weer gaan voelen geniet er van!
gefeliciteerd meid! ik kan niet wachten tot ik onze kleine kan gaan voelen, zal denk ik nog wel eventjes duren.
Geweldig gevoel is dat he? Te gek! Soms heb ik af en toe zoiets van, even een beetje porren, misschien voel ik het dan weer hihi...
Wat ontzettend leuk! Ik kan uiteraard nog niks voelen, nog veel te vroeg.. En we mogen volgende week voor een echo, dus ik vind het ook allemaal erg spannend.. Heb namelijk nog geen zwangerschapskwaaltjes, dus lijkt net of ik niet zwanger ben. Alleen een positieve test, dus best een beetje ongerust of alles goed gaat. Maar gefeliciteerd Jolanda, lijkt me hardstikke leuk om de baby over een tijdje ook te voelen. Wordt het toch allemaal wat echter...
Heerlijk gevoel he! Kan er zo van genieten en dan maar met je hand op de buik en de kleine er naar toe bewegen....
Reageert jouw kleine al als je je hand op je buik legt..? Is het dan zo dat als je je hand erop legt dat de baby dan juist daar gaat schoppen..? Heb er eigenlijk nooit op gelet of de onze daarop reageert...
hoihoi Van harte gefeliciteerd meiss geniet er maar van want van af nu krijg je zo een intieme band dat alleen van jullie 2tjes is. Liefss
wat leuk Geniet er maar lekker van Ik moet nog ff paar weekjes geduld hebben mag ik ook voor eerst meemaken lijkt me echt geweldig
Ja is echt geweldig! Heeft inderdaad lang geduurd wat mijn geduld flink op de proef heeft gesteld haha maar nu ben ik echt in de wolken heerlijk x x x
Ik moet ook zo lang wachten, voel af en toe wel wat. maar bewegen en schoppen voel ik nog niet... begin mij eigenlijk ook ongerust te maken volgens de verloskundige ligt het aan de placenta die aan de voorkant ligt... maar ik zou het ook graag duidelijk willen voelen