Hoi hoi, ik ben nou 8 weken zwanger en mijn broeken passen nu echt niet meer,ze knellen behoorlijk en de knoop gaat niet meer dicht. wie kent dit?en is dit normaal dat je al zo vroeg in de zwangerschap al groeid? Ook als ik mijn bh de hele dag aan heb en hem s'avonds af doe,halelluja wat een pijn heb ik dan,heb het gevoel als of ze in mijn bh in de knel hebben gezeten. wie kent dit? bedankt groetjes rosanna
he rosanna ik ben vijf weken zwanger zols je kunt zien. en ik begin ook al. als het zo door gaat met mij dan kan ik idd ook met 8 weken niet meer in mijn broeken. ik snoep helemaal niet dus daar kan ik ook niet van groeien.. misschien zijn het de darmen die opzetten ik weet het niet. maar anders mag ik wel vroeg om positie kleding. en ook ik heb last van mijn borsten idd die zijn ook al behoorlijjk gegroeid nou ja niks aan te doen. ik weet dat mijn moeder al met 3 maanden een aardige buik had dus alles kan liefs
Hoi, Héél herkenbaar, behalve het borsten verhaal. Met 6 weken zwangerschap liep ik al in zwangerschapskleding! Nu ben ik zwanger geraakt door een hormoon behandeling, dus ik weet niet of dat invloed heeft gehad, maar ik paste al heel snel niets meer van mn eigen kleding. Grtjs, Wendy
Hier ook hoor... ik liep ook met 8 weken in positiekleding. Je darmen gaan plaats maken voor de baarmoeder die groter gaat worden.
hoi allemaal, mijn borsten groeien ook stevig. Ik ben ook nog kort zwanger maar zelfs het op de buik liggen doet erg zeer. groetjes
Hoi hoi Jaaaaaa heel herkenbaar,ik was toen 5 weken toen ik mn broeken gewoon niet dicht kreeg, nu draag ik mn broeken ook met een knoop open haha...het gaat zo snel. Groetjes Sha.
HOii.. Ik ben ook net 5 weekjes zwanger, en ik heb al een zwangerschapsbroek aan van een vriendin.. en het zit goddelijk! Had ook last van een knellend gevoel, en zogauw ik thuis was, meteen een pyama broek aan.. Iedereen kijkt me raar aan als ik zeg dat ik het met 5 weekjes al aan heb, maarja liever dat dan je niet op je gemak voelen! Succes ermee! =D liefs leonie
Gewoon lekker zwangerschapskleding dragen als dat lekkerder zit. Laat anderen maar lekker raar kijken. Je baarmoeder komt vanaf ca. 12 weken achter je schaambot vandaan, dus daarvoor komt het iig niet door je baby. Het is waarschijnlijker dat het je darmen zijn, maar wat maakt het uit. Het komt door je zwangerschap en daar hoort een dikke buik bij. Lekker van genieten van die buik. En ja, je borsten kunnen al vanaf dag 1 gaan groeien. O.a. bij de Hema hebben ze speciale zwangerschapsbh's. Die zitten superlekker en rekken een beetje mee, zodat je niet iedere keer een andere maat moet kopen. En bij Hema zijn ze ook niet duur... Liefs, Suus
Ik moest ook met 8 weken positiekleding kopen want ik kwam nergens meer in en wat een opluching was dat toen alles weer lekker zat en niet strak!
Ik merk wel dat ik mijn buik niet meer in kan houden zeg maar, maar kan tot nu toe nog wel mijn broeken aan. Ik ben het met de meesten eens, geniet van je zwangerschap en als je daarom al eerder in de zwangerschapskleding komt - wat maakt het uit?
erg herkenbaar; ik paste met 9 weken helemaal niks meer van mijn eigen broeken. ook de voorgevel groeide behoorlijk, en deed ook zeer inderdaad. is bij mij weer bijgetrokken (de pijn, helaas is het formaat behoorlijk toegenomen). ik zou lekker voor positiekleding gaan; je hebt soorten broeken waarvan je echt niet ziet dat het een positiebroek is, maar het zit zóveel fijner. waarom jezelf nog langer kwellen?! sterkte, enne... gefeliciteerd hoor!
Nog geen week nadat ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen had kon ik een nieuwe bh gaan halen. Ze waren in een week tijd een cupmaat gegroeid. PFF en pijnlijk dat dat is... Verder kan ik ook mijn buik niet meer inhouden en zitten mijn broeken iets strakker in de taille. Overdag houd ik dat prima vol, maar 's avonds doe ik lekker de knoop los . Tsja en als het niet meer gaat gewoon een lekkere positiebroek of jurkjes of tuniekjes kopen...
Ik ben nu 7 weken, en had met 3 weken als een positieve test (late eisprong, dacht dat ik op 5 zat...) M'n hele lijf staat op zn kop, borsten groeien enorm en een aantal broeken passen ook al niet meer. Ik draag vanaf 4 weken ongeveer al zwangerschapsbh's, die zitten veel fijner en t doet ook geen pijn als ik mn bh uit doe (zoals bij mn gewone beugelbh's wel is). Je kan ook gewone broeken een maat groter kopen, ook handig als je na je bevalling nog niet in je oude kleren past maar ook geen zwangerschapsbroeken meer wil dragen. Maar die positiekleding moet toch, en anders moet je dubbel geld uitgeven. Ik zou mooi de knellende kleding laten liggen. Je voelt je toch al geweldig zo'n 1e trimester, dan zou ik mezelf ook niet pesten met knellende kleding.
Ja hoor ik heb van het weekend ook een positiebroek gekocht. Ik kan nog 3 van mijn gewone broeken aan omdat die elastisch zijn maar gewone spijkerbroeken doen echt zeer op mijn buik. Ik dacht dat ik mega aangekomen was dus wat heerlijk toen ik een positiebroek aan deed en gewoon nog maat 38 heb! haha
Hey, Ik had het ook al heel vroeg in de zwangerschap. Ben nu bijna 13 weken en je ziet mijn buikje al heel goed. Denk ook wel dat het deels komt omdat ik slecht naar het toilet kan gaan... hihi. Veel succes en geniet ervan! Nanske
Ja hoor, ik kon met 8/9 weken mijn gewone broeken echt niet meer aan. Nu met 14 weken wel weer :S Gek natuurlijk, maar het zijn meestal echt je darmen. Toen dat bij mij wegtrok, bleef er erg weinig babybuik over. Nu voel ik het opeens trekken sinds een paar dagen, en lijkt mijn onderbuik echt te spannen en te rekken. Je buik zegt niet altijd iets over de grootte van je baby of de lengte van je zwangerschap. Er zijn er bevallen (40w) met een buik die een ander met 20 weken had! Iedereen is weer verschillend. Schaam je dus niet als je die grote elastieke broeken fijner vindt zitten, ook al is het nog vroeg.