Hij drinkt niet??

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door kleintje88, 25 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Gister is omze kleine man geboren met een ks..
    Gister overdag heeft hij 1 flesje helemaal op en 1 klein beetje..
    S nachts weigerde hij en dronk in totaal over de hele nacht 10 cc
    Vanmorgen leek het beter te gaan en dronk 20 cc en na een uur weer 10 cc
    Nu weigert hij sinds half twaalf vanmiddag weer de fles..
    Hij spuugt ook af en toe en slaapt alleen maar.. Hier in het zh zeggen ze dat het geen kwaad kan, er is ook een ass. Van de kinderarts geweest (ook omdat zn temp 37.7 is ondanks dat hij alleen een romper aan heeft) en die zegt dat hij er verder gezond uitziet en als zn temp niet boven 38 komt hoef hij niet bloed gecontroleerd te worden... Nu is het ook warm wat die temp kan veroorzaken maar het zit me niet helemaal lekker dat hij niet echt meer drinkt en ook zelf niet komt voor een flesje...
    Is dit herkenbaar voor iemand?
    Gewoon misselijk nog van de bevalling??

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

herkenbaar ! hier kleine man zen maagje gespoeld in het ziekenhuis en meteen erna dronk ie goed en bleef ie goed drinken was nog te misselijk en had teveel vruchtwater ingeslikt

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!

Heel herkenbaar, Lisa heeft de 2e dag ook haast niets gedronken en veel geslapen. Ze spuugde vooral veel slijm, was duidelijk erg misselijk. Einde van de dag is ze weer gaan drinken geloof ik. Ik maakte me best zorgen, maar de kraamhulp zei dat het niet erg was, maar als moeder is het gewoon erg vervelend om te zien.

4. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Gefeliciteerd!
    Ook onze dochter was erg misselijk. Ze kreeg meteen na de geboorte 10cc. Die dronk ze netjes op, maar spuugde ze vrij snel ook weer netjes uit. Op advies van de verpleegkundigen moesten we onze meid op de 2e dag ook maar 10cc per keer aanbieden (ivm de misselijkheid), 8x per dag. En dit moesten we elke dag met 10cc per fles verhogen. De eerste dagen spuugde ze het grootste deel ook weer uit, maar na een aantal dagen ging het een stuk beter!

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Het is gelukkig goed gekomen :)
    Wel zegt de kraamhulp dat zn tomgriempje vast zit waardoor drinken soms moeizamer kan gaan..

6. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Fijn hoor!
    Laat je ook nog een (kinder)arts naar zijn tongriempje kijken? Want als zijn tongriempje geknipt moet worden, kun je dat beter zo jong mogelijk doen.. Dat geeft minder klachten dan op oudere leeftijd en je kunt problemen (bv niet goed kunnen praten) voorkomen.

Deel Deze Pagina