s'ochtends zo vroeg wakker!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sientje, 2 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Hallo allemaal,
    Zoals sommige misschien nog weten, heb ik een tijdje problemen gehad met t doorslapen van Valentino,inmiddels is dit gelukkig opgelost, en gaat hij netjes om 7uur slapen en slaapt heerlijk door om vervolgens tussen 5 en half 6 wakker te worden..
    Voorheen haalde ik m dan uit zijn bedje, en legde Valentino nog even bij mij in, en dan sliep hij tot een uur of 7, nu de laatste tijd wil hij niet meer bij mij in bed en schreeuwt, slaat, knijpt,wil niet meer liggen net zo lang tot ik met hem opsta..

Wat zou nu wijsheid zijn, als hij wakker wordt er niet heen gaan..en dan na een kwartiertje ofzo kijken, knuffeltje speentje muziekdoosje aan en weggaan..of helemaal niet gaan kijken en laten liggen?

En herkent iemand dit?

2. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    Hier nog zo'n vroeg vogeltje......... Anique gaat om 1900-1930 naar bed en wordt wakker om, jawel, 530. soms zelfs nog eerder :( We hebben nu vanalles geprobeerd maar ze blijft vroeg komen. Deze week zelfs een keer om 445.........aaaaaaaahhhhhhhhhh.......... Wat we doen is niet direct reageren als ze wakker is, we laten haar lekker keuvelen. Op een gegeven moment gaat het over in jengelen en dan wordt het wel tijd om in actie te komen, hierop volgend gaat ze nl. krijsen. En ja, we zijn er inmiddels wel aan gewend maar het zou fijn zijn als ze nou toch na 600 uur zou komen.
    Suc6 met jullie manneke!

3. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    @wuppie,vermoeiend is dat he?
    En dan t ergste komt nog, bij schoonouders sliep hij afgelopen zondag doodleuk tot 8.30 :)
    en is hij ook niet wakker geweest, tussendoor..naja

4. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    Oh ja, klinkt bekend, bij opa en oma sliep ze tot 700uur!

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman komt ook altijd om 6 uur... Gelukkig slaapt ze na een flesje dan nog door tot een uur of 8-9... Hopelijk blijft het zo!

6. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Nou, vanochtend om 5uur wakker, even gekeken en speentje erin, muziekbeestje aan..en even laten mekkeren..en ja hoor tot 7.10uur in zijn eigen bedje!

7. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik zet 's avonds als ik naar bed ga een klein flesje diksap voor Joey klaar, en er ligt wat speelgoed in zijn bedje. Als hij wakker wordt (in zijn geval om 07:00) dan drinkt hij zijn flesje en gaat even een half uurtje spelen, om vervolgens weer in slaap te vallen. Om 09:00 (en gisteren om 10:00 :confused: !) roept hij dan dat hij eruit wil ;)

Misschien een idee, of iig het proberen waard? Om wat te drinken voor hem neer te zetten?

Deel Deze Pagina