Toen ik vanmorgen wakker werd, had ik mijn hele onderbroek vol doorzichtig vocht. Daarna op de wc verloor ik een aantal druppels bruin bloed. Met afvegen had ik drie keer het papier vol met bruin bloed. Ik heb wat lichte krampjes. Afgelopen maandag hebben we een kloppend hartjes gezien. Ik heb de VK gebeld, daar kan ik vanmiddag terecht. Ik ben echt zo enorm bang voor wat we daar te horen krijgen....
Geen ervaring mee, maar wil je sterkte en succes wensen... hoop dat het meevalt.. het is immers oud bloed en geen vers bloed... hou ons op de hoogte!
Ach gut nee toch dat is zo vreselijk erg! dan ben je blij dat je zwanger bent en dan krijg je dit te horen dit maakt mij zelfs verdrietig ik sta dit echt met tranen in me ogen te typen. ondanks dat ik je nog nooit gesproken heb. ik zou me gewoon kunnen voorstellen een beetje hoeveel pijn dit je doet en je vriend. natuurlijk kan ik dat niet weten! dus dat bedoel ik niet lullig hoor. maar zo naar als ik dit hier zzo lees. dat je nu al afscheid moet nemen (en ja ik ben best gevoelig sorry als mensen dat een beetje gek vinden) maar echt veel sterkte meid dikke knuf was er maar een manier om het nu weer goed te laten gaan. als ik dat kon zou ik iedereen helpen he:'( maar dat kan ik niet
Bedankt voor alle lieve reacties. Ik heb gisteren een hele moeilijke dag gehad, ik kon alleen maar huilen. Vanmorgen naar het zkh en toen bleek ik al bijna schoon te zijn. De laatste resten weefsel zaten onder in de baarmoedermond en heeft ze ter plekke verwijderd. Dat was niet zo'n pretje.... Op het moment dat ik zag dat er nu definitief niets meer was weer huilen natuurlijk. Maar sinds dat we terug zijn uit het zkh, voel ik me eigenlijk best goed! Ik had zelfs zin om erop uit te gaan en ben even met een vriendin naar winkelcentrum geweest! Het komt dus wel goed. Ik kan het pas echt afsluiten denk ik bij een gezonde nieuwe zwangerschap!
Ik snap je wel dat je opgelucht voelt meid......neem je tijd. Het is niet niks allemaal. Ik dacht ook al vrij snel iets verwerkt te hebben maar later kreeg ik pas het besef wat er eigenlijk,gebeurt was.