Lieve mensen, Ik wilde even vertellen dat alles tot nu toe erg goed gaat, heb vrijwel geen last van de kwaaltjes, alleen pijnlijke borsten en ik lust absoluut geen patat en gebakken aardappels meer. Ben nu verslaafd aan alles met aardbei, mijn buik groeit ook al goed ik pas zelfs nieuwe rokjes van 4 week geleden niet meer! Ik kan het dus niet meer verbergen. Heb wel een vraag of het erg is dat je zo weinig kwaaltjes hebt? Ik voel me wel hartstikke zwanger ondank dat ik eigenlijk nergens last van heb. Oja! Heb wel eens last van stemmings wisselingen .. Zo was ik gister avond super vrolijk, en vanmorgen weer hartstikke down.. Liefs!
Fijn dat alles zo goed gaat! Ben blij dat je weinig kwaaltjes hebt? Kan nog allemaal komen en de hoeveelheid kwaaltjes zegt niks over de zwangerschap zeggen ze dus geniet er lekker van! Er zijn genoeg vrouwen die weken misselijk zijn en nergens van kunnen genieten.
Ja ik ben superblij dat ik nergens last van heb, soms maak ik me wel zorgen hoor! Maar alleen maar positieve reacties!
Wat heerlijk lijkt me dat. Ik heb al weken ochtend,middag,avond en nacht misselijkheid. Ik word er gek van!!! Ik lust geen rivella en chocolademelk meer. Verder heb ik de hele dag zin in kroketten, maar daar ga ik natuurlijk niet aan toegeven. Mijn buik is ook al enorm; draag mijn broeken altijd met de knoop open en rits naar beneden. Dan met een shirtje er overheen. Ben benieuwd hoe lang ik dit verborgen kan houden. Ik ga morgen nieuwe dingen halen.
De hele dag zin in kroketten ja dat ken ik!! En aardbeien haha alles met aardbei mmmm m'n eigen broeken pas ik al een aantal week niet meer.. En verbergen doe kan en doe ik niet meer.. Ga er toxh altijd vanuit dat alles goed gaat 😊 hoever ben jij nu?!
Ben helaas al een tijdje werkloos.. En het werk vinden word er ook niet makkelijker op! Verder weet alleen m'n familie het.. Alleen hou ik het ook niet echt meer verborgen hoor omdat dat toch al niet wil.. Ga er vanuit dat alles goed gaat.. En als dat niet zo is heb ik in elk geval wel steun van de mensen om me heen 😊❤️ Alleen vertel het nog niet.. Ze moeten me al zien .. Of vragen of ik zwanger ben anders weten ze t pas bij de 12 weken 😊