Goedemorgen, Dit zijn mijn testjes van 9/10/11 dpo. Is de oploop zo goed denken jullie? Ik had al op 8dpo licht posi getest, maar krijg die streep er niet mooi op. Wanneer zou cb 2-3 aangeven denken jullie? Ik wil die er als laatst tegen aan gooien De linker is van 9 dpo en de meest rechter is van 11 dpo (de donkerste van de drie in geval de volgorde veranderd na het uploaden
Dankje wollie @Marly, ik heb geen idee wanneer mijn nod zou zijn... vroige cyclus had ik een lf van 10 dagen, zou ik 14 dagen aanhouden?
Dankjullie wel dames!! Ik zal de 14/15dpo aanhouden voor de cb ... Heb nog wat testjes liggen dus test hem even door tot er echt een knaller is (i know dat het erg is, maar liever om de dag testen ofzo) wanneer kan ik een afspraak bij de vk maken trouwens? Ik had bij mijn eerste een afspraak te vroeg gekregen waardoor wij heel lang onzeker hebben gezeten. Hoeveelse week gaan jullie naar de vk?)
! Gefeliciteerd! de eerste afspraak is bij ons op 22 december. dan zou ik rond de 7.5-8 weken zitten.
Hele mooie oploop! Gefeliciteerd. De clearblue zou ik ook rond 15 DPO doen, dan zal er vast 2-3 staan! Gefeliciteerd!
Dankje wel Happyjoy en Exciting!! Ik zal morgen maar een afspraak maken bij de vk voor over 4 weken ongeveer dan
Gefeliciteerd. Heb je een mk verleden? Dan mag je vanaf 6 weken al komen als je wilt. Ik ben met 6.6 voor t eerst geweest en mooi kloppend hartje. Gisteren ook weer geweest en in lengte verdubbeld. Gaat zo snel in t begin... Veel plezier en succes met wachten nog
@Meissie dankjewel! nee gelukkig geen MK wel een zwangerschapsvergiftiging gehad tijdens mijn vorige zwangerschap. Geen idee of het nu medisch is of niet (volgens mijn ha is het wel medisch... maar geen idee dus_