Zw vergiftiging is geen reden voor vroege echos. Ze zullen je later wel 10x beter in de gaten houden. Je eerste echo zal tussen 8-10 weken zijn. Met 8 weken zie je een ronde vorm en met 10 al echt een mens vorm dus wat heb je liever? Met 7 weken is het de vorm van een garnaal... maar zwanger ben je! Gefeliciteerd
Dat klopt niet, ik ben via ivf en bekend met zowel miskramen als bbz. 7 weken op zijn vroegst houden ze het liefst aan.
@'meissie dankjewel! @jane haha dankjewel!! Ik ga morgen nog even de streepjes test doen en 15dpo de cb denk ik
Dat is maar net waar je bent dan denk ik want ik mocht ook al met 6 weken langs komen voor een echo! TS: je hebt een hele mooie oploop! Ik denk dat je bij 15/16 dpo wel een 2-3 op je CB krijgt te zien. Dan zou ik ook een VK gaan bellen voor het maken van een afspraak. Zij vragen je een aantal dingen en aan de hand daarvan gaan ze een afspraak voor je inplannen.
Dankje Colin! Ik deed vanochtend een test van een ander merk (de op 1 op voordeelshop merk) en me test was veel lichter dan gisteren is er reden om zorgen te maken? nu word ik wel bang of zal ik toch liever de kv weer halen en even daarmee testen inzake de oploop?
Klopt! Ik kreeg ook altijd met 6 wkn een echo (mocht hierna zelfs elke week vanwege mk). Probeer liever een kv test. Dan kan je beter zien of het oploopt. Succes! Hoop het zo voor je
Met moeite heb ik t mogen vervroegen naar 7.2... anders had ik een week later pas gemogen... en heb ook n mk gehad... Heb niet zo'n begripvol ziekenhuis
andere merken testen mag je absoluut niet vergelijken. mijn kruidvat test was de streep toen bijna zwart zo donker en mijn moeders voor moeders test was hij lichter dan de controle streep. hangt vanaf hoe gevoelig de test is, en de kleurstof
Dankjullie wel meiden! dat stelt mij echt gerust! de test die ik vanochtend deed is nu pas echt droog aan het worden en dan zie je hem wel donkerder worden heb meteen maar nieuwe van kv gehaald om vanavond even te testen om er echtz eker van te zijn
Wat jij schrijft is ook niet helemaal waar. Denk dat ze elke situatie bekijken en daarop baseren wat te doen. Ik heb zelf ook een bbz gehad ( eerste zwangerschap) dit ging al goed mis met 5,5 week en ik had niet veel later op de operatie tafel moeten liggen werd mij verteld door de arts. Daarom is mij met klem verteld dat ik bij een tweede zwangerschap gelijk moet bellen als ik een positieve zwangerschaps test in handen heb. Zo gezegd zo gedaan en met 5 weken al een echo en later met 6 nog één. Bij mijn derde zwangerschap ook weer gelijk met 5 en 6 weken geweest. Soms hebben ze liever dat je twee of drie keer teveel komt maar dan kunnen ze wel zien en vertellen of het goed is. Dus nogmaals ik denk dat elke situatie anders is.